Babam genel eve gidiyor :( yani gittiğini biliyorum ama o benim bildiğimi bilmiyor ne yapabilirim?

babam genel eve gittğini ben biliyorumm bu beni çok üzüyor. annem öldü. ben 18 yaşındayım bde ablam var 20 yaşında ikimizde okuyoruz. çok kafama takıyorumm. babamı çok seviyorum ve ona bişey olmasından korkuyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada annem 2 sene önce öldü :(
Babam genel eve gidiyor :( yani gittiğini biliyorum ama o benim bildiğimi bilmiyor ne yapabilirim?
Cevapla