İnsanlara karşı bir türlü sıcak olamamak-sessiz olmak

Arkadaşlar ne yapsam girişken olmayı kalabalıkta söz alıp konuşmayı beceremiyorum.İçimden bir türlü gelmiyor böyle şeyler yapmak.İnsanlara karşı soğuk davranıyorum.Ne kadar uzun süre onları tanısam da bir türlü aramdaki mesafe yakınlaşmıyor.Bunlar içimden gelen şeyler değil.Nasıl bir insan sevmediği yemeği yiyemiyorsa yerken zevk almıyorsa bu da benim için öyle bir şey.Bu durumda olanlar bu durumdan kurtuldunuz mu?Yoksa aynen devam mı?Ben yapmacıktan sıcak kanlı olmak istemiyorum.Lisede böyleydim üniversitede de aynı devam ediyorum heralde yaşamım boyunca bu devam edecek.
İnsanlara karşı bir türlü sıcak olamamak-sessiz olmak
Cevapla