• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Nasıl bu kadar soğuk ve duygusuz olabiliyorum? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Nasıl bu kadar soğuk ve duygusuz olabiliyorum?
Cevapla
Sevgi Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

141

Cevap

60

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Hejacann
    Hejacann Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl

    Bence de psikolojik bir sorun olabilir bir, doktora görün derim...

    1
    0 Yorumla
  • nesrin_kazancı
    nesrin_kazancı Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    bence böyle olmak daha iyi boşver, acı çekmezsin daha güçlü bir yapın olur :)

    1
    0 Yorumla
  • dolunay21
    dolunay21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çoğu kişiyle konuşmaktan keyif almıyorum iletişim kurmaktansa yanlız kalmayı tercih ediyorum bu bir hastalıksa hastayım heralde :)

    1
    0 Yorumla
  • ichinichi
    ichinichi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 74%
    +1 yıl

    Albert Camus - Yabancı

    Bu kitabı bir araştır, oku derim.

    1
    0 Yorumla
  • Bendiss
    Bendiss Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Bendede aynısı oluyor çoğu zaman..
    Ölenlere yas tutupda üzülemem asla.
    Insanlara iyilik yaparim duygusuz da değilimdir ama insanlara tahamulum yok

    1
    0 Yorumla
  • kaybedenmeczup
    kaybedenmeczup Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 39%
    +1 yıl

    Geçmişinde birşey yaşadığına adım gibi eminim. Psikologa git ve o probleminle yüzleş. Duygusuz bir insanın un çuvalından pek farkı yoktur.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Piskologa anlatsam oda dertlenir dostum :)

      Yorumla
    • kaybedenmeczup
      kaybedenmeczup
      +1 yıl

      Psikoloklar belirli bir ücret karsiliginda seni dinleyen adamlardir. Duygularini islerinde kullanamzlar merak etme

      Yorumla
  • hasanpaşa_1453
    hasanpaşa_1453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    OLABİLİR BENCE BENDE SENLE AYNI DURUMDAYIM ARKADAS VAR AMA DOLASMA KONUŞMA SOHBET SEYSİ YOK YA BUNEEEE

    1
    0 Yorumla
  • kelebek_23
    kelebek_23 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl

    Cvbini bende aramaliyim sanirim. Bakalm sorunmuyms pskolojkmi her ne seyse

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende bu durumdayım. Hissizleşmişim bencilim. Umursamazım. İnsanlardan soyutlanmış ölü bir beden gibi geziyorum.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benimki pek benceillik değil sanırım ama diğerleri doğru.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bencillik derken umursamazlığıma bağlıyorum bunu. Yani kimse umrumda değil. Ölüm kalımları beni alakadar etmez.

      Yorumla
  • GlowInTheDark
    GlowInTheDark Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aynı ben. :( Bence de bir psikolojik sorun bu ama sanki hep böyle de kalacak gibiyim. Çok acayip bişey, bilemiyorum. :

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Usta sorun bu ya valla. İyi bişey değil ben doktora gideceğim sende bir düşün.

      Yorumla
    • GlowInTheDark
      GlowInTheDark
      +1 yıl

      Ben düşünüyorum ki bu biraz da insanın kendini sevmemesi, insanları sevmemesi, hayatı sevmemesi, hayatın bir amacının olmadığını düşünmek, hayattan hiçbir zevk alamamak. Mutlu olmak için hiçbir sebebin olmadığını düşünmek. Bu dünyada yalnız olduğunu düşünmek. Sürekli olumsuz düşünmek. Hayatı akışına bırakarak değil de sürekli düşünerek ve kafaya takarak yaşamak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben düşünüyorum ki bu biraz da insanın kendini sevmemesi, insanları sevmemesi, hayatı sevmemesi, hayatın bir amacının olmadığını düşünmek, hayattan hiçbir zevk alamamak. Mutlu olmak için hiçbir sebebin olmadığını düşünmek. Bu dünyada yalnız olduğunu düşünmek. Sürekli olumsuz düşünmek.
      Buraya kadar anlattın beni.

      Yorumla
    • GlowInTheDark
      GlowInTheDark
      +1 yıl

      Aynı kaderi paylaşıyoruz işte. Valla hep diyorum kendime. Neden ben diğer insanlar gibi olamadım? Ne oldu yani bana, ne yaşadım da böyle biri oldum. Niye diğer insanlar gibi bir aklım olmadı. Niye onlar gibi düşünemiyorum. Bir türlü anlamış değilim. Ben 18 yaş. ındayım belki ilerde düzelir inşallah. Yoksa valla bazen kafam esiyo intih*r etmek istiyorum, yeter artık diyiyorum, eziyet gibi geliyo bana.

      Yorumla
  • Dea-Tacita
    Dea-Tacita Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Senin kadar değilim ama yaklaşıyorum sanırım o ruh haline. Biraz daha zaman geçmesi gerekiyor sanırım. Gideceğim o zaman.

    1
    0 Yorumla
  • Mervebulutt
    Mervebulutt Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende oyleyim emin ol ki kimseyle muhattap olmak istemiyorum insanlara karsi guvenim yok sende de oyledir birisi guvenini yok etmistir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hiç bişey mi seni heyecanlandırmıyor mesela 100 kişinin önünde konuşma yapmak filan

    3
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tık yok desem? Sürekli yüz ifadem böyle. Gülmem. Üzülmem. Kaşlarım çatıktır.

      nextluxury.com/.../cool-hairstyle-for-men.jpg

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ilginçmiş hocam. anneni mi kaybettin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah korusun. Hayır hocam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      iyi bari

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok insan tanımaktan. Üniden sonra bende bu hale gelmiştim. Ama geciyt

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl geçti?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şimdi öyle şeyler dicem de sonra böyle şeyler diyosun da burada ne işin var diceksin. Tüm bunlar boşluktan geliyo. Dinimi araştırmaya başladım. Islami gruplara katıldım. Bana fakir doyur dediler. Sonra küçük dilencilerin yetimlerin başını felan okşa dediler. Hepsini yaptım. Öyle iyi geldi ki insan olduğumu hatırladım. Sana da tavsiye ederim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Estafurullah. Bunu deneyeceğim teşekkür ederim önerin için.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Estağfurullah?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      "Şimdi öyle şeyler dicem de sonra böyle şeyler diyosun da burada ne işin var diceksin. "
      Buna karşılık dedim.

      Yorumla
  • Baskentli_Babacan
    Baskentli_Babacan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Ben doktor ne yapacak bana ne diyecek o çözemez benim dertlerimi.

    1
    0 Yorumla
  • elif_ers1
    elif_ers1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    Allahim yanliz degilmisim:) şu an mutluluktan siritiorum

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sendemi? :)

      Yorumla
    • elif_ers1
      elif_ers1
      +1 yıl

      Yeminlen oyleim :) insanlari sevemiorum biri. olse aglayamiyorum zamaninda cok aci cektim kalbim sevmeyi uzulmeyi unuttu insanlari artik anliorum biliorum bu benle konusunca kesin bir cikari var diye dusunup. duruorum ailemin bile cunku bir. kizin babasi kizini sevmiorsa hicbir adam sevmez diye dusundum ve ailemde surekli kavga gordum hic sevgi. yok icimde insanlara karsi sevgi beslemedikce bu hep boyle olcak ve biliorum. karsima cikcak adam bile bunu yapcak cunku. asiri. karamsariz:) kimse sacimizi. oksamadi ve kimse gece yarisi bizim ustumuzu. ortmedi hepsi bu yuzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru konuştun. Düşüncelerimiz tamamen aynı.

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      Seninki apati.

      Yorumla
    • -Angeliciouss-
      -Angeliciouss-
      +1 yıl

      Cunku hala duygularinvar onlari sadece bloke ediyosun

      Yorumla
  • esracooskun
    esracooskun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir doktordan yardım almamı tavsiye ediyorum. Her ne kadar insanın kendisi doktorudur diye dusunsemde senin yardım alman gerekli bilir kişilerden

    1
    0 Yorumla
  • SiyaHayalet
    SiyaHayalet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    evet bence bir psikoloğa görünmelisin. empati kurmayı dene. insanların da duyguları olduğunu, senin de duyguların olduğunu unutma. duygularını kullanman gerektiğini de bil.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Empati kuruyorum ama tamamen sıfır duyguyla. Onun yerine koyabiliyorum ama hissetmiyorum.

      Yorumla
    • SiyaHayalet
      SiyaHayalet
      +1 yıl

      hissetmeyi dene. mesela eline bir iğneyi batırdığında hissettiğin acıyı, bazı insanların kalbinde de hissettiğini unutma.

      Yorumla
  • Swxrmitty
    Swxrmitty Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Zamanın da kalbini s. km*ş demek ki birisi insan boşuna böyle olmaz çok acı çekmişsindir bende öyleyim.(aşk acısından bahsetmiyorum)

    0
    0 Yorumla
  • aşıkmimar
    aşıkmimar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bende ruh hastasıyım dostum.. bu devirde herkes piskopat az ya da çok.. ama seninki biraz fazla gibi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    şu an sana Nasıl özendim var ya anlatamam. Beni terkeden ben onu deli gibi seviyorken bırakıp giden insanı takmamayı Nasıl isterdim :( soğuk kanlı olmak bazen çok iyi olurdu

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bazen iyi olabiliyor ama her zaman değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seni canından çok seven ne olursa olsun yanında olan insanlara karşı soğuk kanlı olma. Ama sana değer vermeyen hayatından kolayca silip atan insanları da hiç umursama. Bunu ben yapamıyorum Can'ımı acıtan insana kin besleyemiyorum :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende fark etmiyor herkese karşı sogukkanlıyım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boşver ağlayıp zırlayıp üzülmektense umursamaz olmak daha iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pekala.

      Yorumla
  • selcukbey
    selcukbey Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bazen banada oluyor sanırım problem yaptığın şeyler var hayatınds

    1
    0 Yorumla
  • dizzyblue
    dizzyblue Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 33%
    +1 yıl

    artık bünye acı çekmeye alışmış tepki vermiyor desene.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle.

      Yorumla
  • kripton94
    kripton94 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Benziyoruz hastalık mı katılmıyorum sadece tercih bana göre

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstemsizce olan bir tercih.

      Yorumla
    • kripton94
      kripton94
      +1 yıl

      İnsanlara yardım etmek duyularınız nasıl Mesela bir çocuğa mendil sattığı zaman nasıl bakıyorsun yardım ediyor musun Veya bir yaşlı gördüğünde ne yapıyorsun yardım etmek geçiyor mu Soğuk ve duygusuz olduğumuz şeyler vardır elbet ama her şeyde bu varsa sorun haline gelir Ama belli bir yerde varsa o sadece yaşantıdan kaynaklı bir şeydir bizim seçtiğimiz bir şeydir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mendil satan veya dilenen çocukları asla geri cevirmem. Ona mendilin parasını verir ama mendili almam. Başkasına satar daha çok kazanır diye. Yardıma ihtiyacı olan her insana yardım ederim. Yaşlı veya genç fark etmez. Bu benim yetiştirilme biçimim. Çocukken bile yaşlı komşularımızı ellerinde poşetle görünce gider yardım ederdim.

      Yorumla
    • kripton94
      kripton94
      +1 yıl

      O zaman sorun yok bence gayet iyi birisiniz:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi ama duygusal olarak yoksun biriyim sanırım :)

      Yorumla
    • kripton94
      kripton94
      +1 yıl

      Boşver bende senin gibiyim şikayetçi değilim:)))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende senin gibiyim. Bu durum doğduğumdan beridir böyle, yani tam 18 senedir. Ne kadar düzelmek istediysemde olmadı, bende akışına bıraktım artık.

    1
    0 Yorumla
  • uyumsuz1907
    uyumsuz1907 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bir zamanlar bende böleydim insanlar bana batıyordu en guzel ya da kötu olayda duygu hissetmiyordum doktora gittim daha kötu oldum ben sadece dua ettim şimdi çok iyiyimm

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    seni hayata dönüştürecek bir insan lazım umarım en yakın zamanda onu bulursun

    1
    0 Yorumla
  • sila9434
    sila9434 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    aynen bende oyleyimmm :D depresan ilacı kullanıyom omdam herlde

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben ilaçsız böyleyim.

      Yorumla
  • mat__
    mat__ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    İnsanlar iyi, gündüzler apaydınlık, geceler rahat, geçmiş olgun, gelecek umut dolu...

    1
    0 Yorumla
  • sonsuzlukc
    sonsuzlukc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence merhamet ve vicdan ile ilgili sorunlarin vardir... Veya duyarsizlasmista olabilirsin

    1
    0 Yorumla
  • _YaramazKız_
    _YaramazKız_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    biri duygusuz ve umursamaAzlik mi dedi 😏 @Duygusuz_cocuk

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    oyle bir yazmissin ki sanki ben konusuyorum ayni duygulari ben hissediyorum

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne kadar çok insan varmış benim gibi.

      Yorumla
  • bayramvan
    bayramvan Takip Et
    Guru Yaş: 53
    +1 yıl

    hayat seni yormuş dostum. gördüğün vefasızlıklar hissettiğin pişmanlıklar seni bu hale getirmiş. uzun süre böyle devam edersin sonra düzelirsin. tek çaren ALLAH 'a sığınman...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah düzelirim ustad.

      Yorumla
    • bayramvan
      bayramvan
      +1 yıl

      içinde ki maneviyatı bozmadan yaşamana bak. rüzgar hep aynı yönde esmiyor dostum. sabırlı ol ve doğruların etrafında yaşamanı sürdürmene bak...

      Yorumla
  • Cecilia2
    Cecilia2 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 583 cevap paylaştı.

    en son ne zaman ağladın ve insanlardan umudunu ne zaman kestin?

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En son ne zaman ağladıgımı hatırlamıyorum.
      4 5 Yıl oldu insanlardan umudumu keseli.

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      peki neden umudu kestin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçek yüzlerini gördüm.

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      iyi ama şimdi bende sana göre kötü biriyim o zaman ama daha beni tanımıyorsun bile?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet seni tanımıyorum ama %90 kötüsündür bana göre.

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      bence bir insan başkası hakkında ne düşünüyorsa aslında kendisi odur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güvenilmez biri oldugumumu söylüyorsunuz?

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      evet çünkü ben de gözlemlediğim kadarıyla , birisi sürekli insanlara yalancı diyorsa asında kendisi daha söylüyor ya da hep sinsi diyorsa aslında kendisi öyle oluyor ya da en çok rastlanılanı brilerine 0.. u deyip duruyorsa aslnda kendi niyeti bozuk bir tip olduğu anlaşılıyor sonradan . bence seninki de böyle bir durum. herkesin güvenilmez olmasının imkanı yok çünkü. bana güvenmeyebilirsin alınmam ama bu görüşün bence yanlış.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben kimseye yalancı demem. Sinsiymiş veya başka bişeymiş umrumda olmaz. İnsanların bana güvenmesi ya da güvenmemeside öyle. Veyahut sevmeleri vs. Sadece insanlara körü körüne güvenmem. Güvenirkende iki kere düşünürüm. Çünkü zamanında çok güvendiğim insanlardan darbe yedim.

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      bak bunda haklısın ben de kimseye körü körüne güvenmem. birine çok çok sonra güvensem bile bunu o insana hissettirmem de ama yine de güvenilecek insanlar olduğunu bilirim. kimse güvenilmez deyip kestirip atmam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben pek karşılaşmadım öyle insanlarla.

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      çünkü aramadın. kabul et kendini kapattın son 4-5 yıldır suratın asık geziyorsun ve asosyalsin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet. Ama aramak veya sosyal olmak gibi bir istegim olmadı.

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      evet çünkü insan asosyal olunca kolay kolay kabuğunu kıramıyor ve daha da içine kapanıyor , öfkeleniyor hem kendine hem de başkalarına karşı yani sen duygusuz değil sadece asosyalsin belki de sosyal fobinde vardır. eğer bu durum seni rahatsız ediyor ki edicek insanlardan daha da nefret edip intihar etmeyi ya da onlara kötülük etmeyi düşündüğünde. bu yüzden bir psikologdan yardım al bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gideceğim piskologa bakalım asosyalliktenmi yoksa başka bişeydenmi o zaman belli olur.

      Yorumla
    • Cecilia2
      Cecilia2
      +1 yıl

      peki :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bencede bir doktora gidebilirsin. Belki de gecmisinde oyle bsy yasamissindirki o kalbindeki mutlulugun soguk bir tasa donmesi ve o tas senin hicbsy hissetmemene yol aciyodur.. Belki..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet bende öyleyim galiba biz rahatsızız. Ve de kesinlikle soğuk kanlıyız.

    1
    0 Yorumla
  • TRİGER_KAYIŞI
    TRİGER_KAYIŞI Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Yanlız kalmaya ihtiyacın olabilirmi? :)

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsanlardan tamamen uzak kalmakmı yalnızlıktan kastın?

      Yorumla
    • TRİGER_KAYIŞI
      TRİGER_KAYIŞI
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onunda zamanı gelicek ;)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Rahatsiz gibisin ilac olarak her gun 5 vakit namaz oneririm

    1
    0 Yorumla
  • supro
    supro Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    Sosyopat olma ihtimalin var

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sosyopat?

      Yorumla
    • supro
      supro
      +1 yıl

      Pardon ya karıştırdım galiba, şizoid kişilik bozukluğu dicektim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sosyopat tam olarak uymuyor bana. Şizoid 'e bakayım.

      Yorumla
    • supro
      supro
      +1 yıl

      Aynen sosyopatı yanlış söyledim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şizoid uyuyor sanırım :)

      Yorumla
    • supro
      supro
      +1 yıl

      Hadi geçmiş olsun

      Yorumla
  • melikeeeee_
    melikeeeee_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Sen kötü bir seyler mi yasadin

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet..

      Yorumla
    • melikeeeee_
      melikeeeee_
      +1 yıl

      Sen ne yasadin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erken büyüdüm.

      Yorumla
    • melikeeeee_
      melikeeeee_
      +1 yıl

      Sen yasadiklarini söylemekten neden korkuyorsun söylemekten korkuyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıntıların sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum.

      Yorumla
    • melikeeeee_
      melikeeeee_
      +1 yıl

      Senin yasadiklarin baskasina anlatacagimi mi düsünüyorsun

      Yorumla
    • melikeeeee_
      melikeeeee_
      +1 yıl

      Senin yasadiklarini baskasina anlatacagimi mi düsünüyor olabilirsin haklisin ben olsam ben de böyle düsünürdüm hatta bunu kullanacagini iyi seyler hic olmuyor yasamak bile istemiyorsun böyle degil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır başkalarına anlatacagınızdan değil. Sadece insanlara anlatmaktan yoruldum. İnsanlarda artık gerçekten dinlemek istemiyor buna vardım.

      Yorumla
    • melikeeeee_
      melikeeeee_
      +1 yıl

      Ben istiyorum

      Yorumla
  • canyouflyy
    canyouflyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Peki hâlinden memnunmusun?

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır değilim.

      Yorumla
    • canyouflyy
      canyouflyy
      +1 yıl

      Asosyalliği birakip sosyal ol artik. İnsanlarla vakit gecirmeyi sevmiyorum demissin ama bu hâlinden kurtulmak icin vakit gecirmelisin onlarla. Hobi edin, gülmeyi ogren. Guldurmeyi ogren. Bolca kitap oku 😊 iyilik yap, artik bedeninden ziyâde ruhunu besle. birazcik bile yardimci olabilirsem bu sozlerimle ne mutlu bana ☺

      Yorumla
  • askhastasii
    askhastasii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kardes beni bu piskolojiye koy ben de seni bu piskolojiden kurtarayim

    1
    0 Yorumla
  • zek_zek
    zek_zek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    kendini seviyor musun?

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmem :/ Hiç düşünmedim.

      Yorumla
    • zek_zek
      zek_zek
      +1 yıl

      bir düşün :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne fark edicek? :)

      Yorumla
    • zek_zek
      zek_zek
      +1 yıl

      çok şey :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Denerim :)

      Yorumla
  • PooLparty
    PooLparty Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Kar yağıyor ondan olmasın. tam vurmayın. sadece sakaydi

    0
    0 Yorumla
  • Merob
    Merob Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence hayır. Bence normal olan senin gibiler. Yasadigimiz hayata baksana asıl anormallik insanların hala mutluluk vb duygular pesinden kosmasi degil midir? Böyle olman hayatın vermis oldugu bir durum

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç bir duyguyu hissetmemek normalmi?

      Yorumla
    • Merob
      Merob
      +1 yıl

      Evet. Hala bir seyler hissedip bir fok olmayacak bu hayata dair umutlananlar mi normal sence? Hissetmemek en guzeli.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biraz daha devam edersen böyle oldugum için şanslı hissedeceğim kendimi.

      Yorumla
  • KanliiKontes
    KanliiKontes Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok mu zor şeyler yaşadın yahut acı çektin?

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • KanliiKontes
      KanliiKontes
      +1 yıl

      Hislerin körleşmiştir arkadaşım ben de öyle olmak isterdim. bir bakışa en iyisi aslında kötü yönleri de var tabii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi yönleride var ama belli bir zaman sonra duygu gerektıren bır durumda bıle hıssedemıyorsun.

      Yorumla
    • KanliiKontes
      KanliiKontes
      +1 yıl

      Hislerinin geri gelmesi imkansız gibi ama umarım az da olsa geri kazanırsın

      Yorumla
  • Mujere
    Mujere Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben de öyleyim şu aralar. Dönem dönem olur. :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben her zaman böyleyim.

      Yorumla
    • Mujere
      Mujere
      +1 yıl

      O zaman kişiliğin böyle

      Yorumla
  • Souflly
    Souflly Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    nedense seninle zamam gecirip konusmak istedim

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden istedin acaba bunu?

      Yorumla
    • Souflly
      Souflly
      +1 yıl

      sendemi? 😊 yazdigini görünce vazgeçtim farkli birisi degilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyiki vazgeçmişsin o zaman.

      Yorumla
  • asdecesa
    asdecesa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    abartma canım sadece dışardaki milyonlarca zavallıdan birisin kendini bu kadar büyük görme mütevazi ol biraz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İnanki aynı benide anlatmışsın soğuk kanlı tepkisiz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hayal kirikliklarindan kaynaklaniyorben de biraz oyleyim ama daha iyiye gidiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Tefo34
    Tefo34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    cek bı sakso gecer be kardesm herkezın dertlerı var senınkıde bu ama sosyallıkten koptugunda gerceklesen bı durum bu

    0
    0 Yorumla
  • Danscııı
    Danscııı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bana ulaş. Anlatacaklarım var.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne anlatacaksınız acaba?

      Yorumla
    • Danscııı
      Danscııı
      +1 yıl

      Aynısı bende var çünkü ve ben üstesinden gelmeyi başardım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yazıyorum size.

      Yorumla
  • Stangirl2
    Stangirl2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Senin gibilere özenmişimdir hep

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi değil özenme ;)

      Yorumla
    • Stangirl2
      Stangirl2
      +1 yıl

      Herşeyi kafama takıp kendimi yıpratmaktansa hiçbirşey hissetmemeyi tercih ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herşeyi kafana takıp yıprana yıprana yakında benim gibi olursun. Ciddi ciddi diyorum bunu dalga mayetinde değil.

      Yorumla
    • Stangirl2
      Stangirl2
      +1 yıl

      Hikayeni dinlemek isterdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçekten dinlemek istemezsin. Sadece nedenini merak eder öğrenir gidersin. O yüzden boşver. Sadece çok taktım kafama çok yıprandım hayat erken yaşta büyü dedi kocaman yükler yükledi sırtıma en güvendiklerim vurdu da vurdu. Sonuçta duygusuz soguk biri oldum.

      Yorumla
  • Haticenuuuur
    Haticenuuuur Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Rahatsızsın git görün ihmakl etme

    3
    0 Yorumla
  • Uçuçböcügü
    Uçuçböcügü Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ne yaşadın seni buna iten bu hale sokan nedir?

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erken büyüdüm ablacım.

      Yorumla
    • Uçuçböcügü
      Uçuçböcügü
      +1 yıl

      Kalbin katilasmis biraz kuran i kerim oku cenazeleri katil sohbet vaaz dinle kendine gelirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umarım.

      Yorumla
  • pinkblonde
    pinkblonde Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 357 cevap paylaştı.

    boyle insanlara imreniyorum

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • pinkblonde
      pinkblonde
      +1 yıl

      duygusuz olmak guzel sey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Emin ol değil.

      Yorumla
  • KAZASKER89
    KAZASKER89 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Senin gibi olmak isterdim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abi emin ol berbat bir durum.

      Yorumla
  • hatuncum
    hatuncum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    bir ay öncesine kadar aynı durumdayım

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl geçti?

      Yorumla
    • hatuncum
      hatuncum
      +1 yıl

      bir rüyayla çok sevdiğin ve ölen insanı rüyamda görmemle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben öyle rüyaları sürekli görüyorum :/

      Yorumla
  • lilaninmavisi
    lilaninmavisi Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Sadece herkes gibisin

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Nasıl bu kadar soğuk ve duygusuz olabiliyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden bu kadar soğukkanlıyım? 12 cevap verildi
Çok Soğuk Biriyim Nasıl Kendim Olabilirim? 19 cevap verildi
Soğuk bir insan oldum, nasıl düzelirim? 6 cevap verildi
Nasıl hissiz, soğukkanlı olabilirim? 9 cevap verildi
Herkesten soğumuş , tuhaf ve yabancı hissediyorum neden olur bu histen nasıl kurtulacağım? 6 cevap verildi
Nasıl soğuk insan olurum? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨