Çok Soğuk Biriyim Nasıl Kendim Olabilirim?

Merhabalaaar :) ben 21 yaşındayım ama çok soğuk birisiyim buz gibisin diyolar kimseyle konuşamıyorum çok sert bir yapım var aslında çok duygusal biriyim fakat ters sert gösteriyorum kendimi bilmiyorum bir ilişkim var ve ben ona canım dahi demiyorum diyemiyorum hep 'evet hımm tamam peki' bunları kullanıyorum utanıyorum çok belkide bu yüzden böyleyimdir nasıl değişebilirim nasıl değiştirebilirim kendimi daha doğrusu nasıl içimden geldiği gibi davranabilirim? Teşekkürler...
Çok Soğuk Biriyim Nasıl Kendim Olabilirim?
Cevapla