• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

En güzel tepki tepkisizlik mi? Yoksa vereceğiniz tepki mi?

farklifrekans
farklifrekans Takip Et
Yoda Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Senin tepkin ne olur böyle bi durum da? Suskunluk mu kaplar tüm benliğini. Yoksa söylenmedik tek bir kelime bile bırakmaz mısın için de?
En güzel tepki tepkisizlik mi? Yoksa vereceğiniz tepki mi?
Cevapla
En Güzel Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Not-Meleğimm
    Not-Meleğimm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    Merhaba farklifrekans.

    İnsanlarda, tepki hissini yaratan bir olay olduğunda ortaya bir tepki bırakmadığınızda, kişi veya kişilerin sadece psikolojisinde bir zafer kazandırmış olursunuz.

    Fakat, bence mantıklı bir kısa tepkiniz olması gerekiyor. Mesala ''haklısın'' demeyi tercih ediyorum. Çünkü kişi veya kişiler bu şekilde psikolojisinde bir devrim yaratabilir belki. :)

    1
    3 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      O kişinin psikolojisi için bilmiyorum ama senin psikolojin için bi devrim olduğunu söyleyebilirim :) Hiç değilse ne tepkini uzatıp sinirlerini harap ediyorsun, ne de karşıdakinin, tepkisizlikle seni alt ettiğini düşünmesine fırsat veriyorsun:) Benim suskun kalamayışımdan daha iyi bi çözüm olduğu kesin:)

      Yorumla
    • Not-Meleğimm
      Not-Meleğimm
      +1 yıl

      Suskun olmamanız doğal ve mantıklı cümleler kurduğunuz takdirde güzel,

      Fakat, karşınızdakine bir kelime veya bir çok cümlede kursanız da yinede onun sadece anladığı kadar olduğunuz için, kısa bir kelime kurup psikolojinizi rahat tutmanız daha faydalı olacaktır. :)

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Katildim sana, guzel aciklamissin, aslinda her 2 aciklamanda da :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • DecadenceOfOrpheus
    DecadenceOfOrpheus Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    karşımdakine daha fazla acıyı hangisi veriyorsa o. önce analiz ederim ki aslında etmeme gerek yok karşıdakine acı çektirecek kadar tanımışsan zaten analiz etmişimdir. tepkisizlik mi yoksa tam ona göre bir tepkinin mi onu daha çok üzeceğini tespit edip (ki yine aslında daha önce etmişimdir) buna göre aksiyona geçerim ya da geçmem.

    2
    6 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Baş aşağı tam bi akrep :)

      Yorumla
    • DecadenceOfOrpheus
      DecadenceOfOrpheus
      +1 yıl

      ahahaha etme ya :DD

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Hadi ordan, valla stratejilerini okurken prison break izliyor havasina kapildim, bunlardan bi 3 sezon cikar rahat :)

      Yorumla
    • DecadenceOfOrpheus
      DecadenceOfOrpheus
      +1 yıl

      :DDD izlemedim onu hiç. tam benlikmiş o zaman.

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Yok yok izleme bosver, izlemeyen halin boyleyse, digeri nasil olur merak ediyorum :)) Yavasca silahini elinden birak ve akrepligini arttiracak hicbir girisim de bulunma sakin, daha fazla taktik almani istemiyoruz :)) Tirstiriyorsunuz beni zaten komple, patlamaya hazir bomba gibisiniz siz :))

      Yorumla
    • DecadenceOfOrpheus
      DecadenceOfOrpheus
      +1 yıl

      ahahaha hiç güleceğim yoktu frekans :)))

      mutlaka izlemeliyim o zaman :)))

      Yorumla
  • larke
    larke Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    tepkisiz kalsan umursamamazlıgına efendiliğine vermez sal.klıgına verirler durumu

    tepki göstersen şizofrenik sahalar yaratılır senin adına ki tek koştur o sahalarda neye sinirlendiğini bile unut.. Allahın tepkisine bırakıyorum uzun zamandır böyle şeyleri.

    3
    0 Yorumla
  • LaLkiLaL
    LaLkiLaL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Susmak en güzel cevaptir ! Cogu zaman tepkisiz kalmayi tercih ediyorum

    1
    2 Yorumla
    • arel1212
      arel1212
      +1 yıl

      sus sustukca sıra sana gelecek

      Yorumla
    • arel1212
      arel1212
      +1 yıl

      biliyorum kanka

      seni bundan

      seviyorum

      dünyanın en tatlı kankasısın

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

27

Cevap

  • NamelessWarriorr
    NamelessWarriorr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Söylesem derdimi derman bulunmaz, dağlar derdimi yüklenemez, okyanuslar bile onu kaybedemez, Feryat etmek mi! Boş ver en iyisi akıtayım zehrimi içime =(((

    https://www.youtube.com/watch?v=3Ieq0XnhVhU
    1
    12 Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      Bir de altyazı geçseydin süper olucaktı :D

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      Dur ben sana türkçe bir tane dinleteyim link

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      aldım kabul ettim :D

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      İçine akıtma, öyle öyle zehirler seni. Madem zehir haline dönüşmüş içindekiler, boşver akıt dışarı, gerekirse seni zehirleyen zehirlensin:)

      Yorumla
    • NamelessWarriorr
      NamelessWarriorr
      +1 yıl

      Kimselere kıyamam hele ki beni zehirleyene =((

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      link :) ama sabah erken kalkıcam o yüzden gidiyorum yokda kambersiz düğün olmaz bilirim :D

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      :) Senden beklediğim cevap:) Sen zehirlenmesi gereken kişi varsa bana söyle,ben senin yerine icabına bakarım ozaman:)) Ben böyle anlar da sessiz duramıyorum malesef. Döküp saçıyorum içim de ne varsa.. Sonra da bi pişmanlık bastırıyor tabi, o işin en kötü kısmı:) Madem Onur Akından gidiyorsunuz, buda benden gelsin :) link

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      soran senin için link :))

      Yorumla
    • NamelessWarriorr
      NamelessWarriorr
      +1 yıl

      @soran Teşekkür ederim o güzel kalbinden gelen güzel düşünceler için, biliyor musun her kesin bir hesabı var ama Allah'ın hesabı da var o var ya O'na havale edilenle öyle yakından ilgilenir ki, İlahi adalet mutlaka tecelli eder. Zehirlerimin intikamını sana da yönlendiremem sana da kıyamam =((( link

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      :) Ozaman buda benden sana gelsin link Eskisi gibi değilim, eskiden olsa ben de susardım, konuşmazdım. Ama sonra anladım ki bu sessizlik bana eziyet, ona yaptıklarından kaçma fırsatıymış.

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      soran soruna en güzel cevap bu şarkı link

      Yorumla
    • NamelessWarriorr
      NamelessWarriorr
      +1 yıl

      Bende eskiden asla karşılıksız bırakmazdım, ama son dönemler bıraktım. Anladım ki en büyük İntikam tüm samimiyetinle O'nu affetmekmiş...>>>>>>> link

      Yorumla
  • Adastra
    Adastra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49 , eic 32%
    +1 yıl

    Bence en güzeli ilk başta suskunluk ve sessizlik, insan sinirli iken aklı selim düşünemez, vereceği tepki %90 sonradan pişman olacağı bir türde olabilir..Ama sinir seviyeniz azalıp gözleriniz görmeye başlayınca yani aklınızı kullanabilir olduğunuzda AMK (açık mert korksuz)...

    2
    0 Yorumla
  • S7evin
    S7evin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 49%
    +1 yıl

    Ben insanları kendi hataları ve aptallıkları ile başbaşa bırakmayı tercih edenlerdenim zaten olumsuzlukları ve yaklaşımları sebebiyle hayat ona fazlasını sunacaktır benim ona vereceğim tepkinin benim kişiliğime zararı olacağını bildiğim için ve zaman sarfiyatının hiçbir anlamı yok düşüncesindeyim...

    2
    0 Yorumla
  • new-anka
    new-anka Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Tepki kolay iş

    En önemlisi insanın kendi iç huzuru.

    Değerini bilmeyen vefasız insanlardan

    Uzaklaşıp yollarını ayırmak en iyisi.

    3
    3 Yorumla
    • dondurmayabayılırm
      dondurmayabayılırm
      +1 yıl

      en zor olanı çok kolay söyledin :)

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Buda bi tepki aslinda. Ben de oyle diyorum, gercekten bazen o tepki gerekli.. Seviliyorsun dost :)

      Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      sevgiler :)

      Yorumla
  • maksimusua
    maksimusua Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben açık sözlü bir adamım ne var ne yok pat diye söylerim çoğu zaman bu dert açsa da başıma söylerim çekinmem sessiz kalmak bana göre değil.

    1
    2 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Yaziyi okusam nicke bakmadan, sen oldugunu bilirdim valla, senin karakterin diye bagiriyor bu :)

      Yorumla
    • maksimusua
      maksimusua
      +1 yıl

      Napayım hayat bir tiyatro değil ki rol yapayım;)

      Yorumla
  • neoist2
    neoist2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Gözümde sinek kadar değeri olmayanlara genellikle tepki vermem.Ama bazıları cidden ezilmeyi hakediyor onları da acımadan eziyorum:))

    2
    5 Yorumla
    • eskiraki
      eskiraki
      +1 yıl

      wwuuuuu

      Yorumla
    • neoist2
      neoist2
      +1 yıl

      şişesini kırdığım:)

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Ahaha Allah sinekleri senin şerrinden korusun kuzum, sinekler adina ben korktum burda, farkettim iyi eziyon :) onun kadar degeri olmayanlar biraz daha sansli gibin, onlara da acima canim, bosver hakedeni dümdüz et:)

      Yorumla
    • neoist2
      neoist2
      +1 yıl

      hahaha yaparım kuzum:)

      Yorumla
    • eskiraki
      eskiraki
      +1 yıl

      gidiyorum bütün nefretler üzerimde

      Yorumla
  • gülxx
    gülxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 54
    +1 yıl

    Arkadaşım nasılsın.Aslında tepkisiz kalmayı başarmak lazım ama ben tez canlıyım direk balıklama dalıyorum konuya :D

    1
    15 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      gülümmm iyiyim, sen nasılsın, uyku tutmadı da böyle gösterim tepkimi dedim:)) Sen atla canım, gerekirse biz geliriz arkandan destek için:))

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      :) Aynen siz varsınız sorun yok zaten teşekkür ederim :) iyiyim bende yatıcam artık az kaldı :D

      Yorumla
    • NamelessWarriorr
      NamelessWarriorr
      +1 yıl

      Vardı da fransızca diye koymadım =))

      Yorumla
    • NamelessWarriorr
      NamelessWarriorr
      +1 yıl

      Ben onu dinlerken sende bunu dinle istersen =)) link

      Yorumla
    • NamelessWarriorr
      NamelessWarriorr
      +1 yıl

      iyi yaptın =))

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Yapma yahu bizii yalnız mı bırakıcan, ama ama noldu arkadan atlamalarımız, hepsi yalan mıydı Gül:))

      Yorumla
    • NamelessWarriorr
      NamelessWarriorr
      +1 yıl

      link Nereye ya kaçmak yok öyle =)

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Anommm gülüm bugün esir aldık seni, yok öyle kaçmak biyere, yazdığına pişman edicez senii:)) link

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      link ördekler de horlar :D

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Gülümm, bayıldım sarkıya yaa, melankoliden ölen insanı birden ayaga fırlatıp oynatır valla bu şarkı:)) Valla dediğin gibi sorunun cevabına cuk oturuyor, ehehe şımardım valla Özcan Deniz bile soruma cevap veriyor canım:))

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      aaha nacizhane işimi bilirim :) Al güncellemeye koy herkes dinlesin.Haydi ben yatıyorum hayırlı sabahlar sizlere :D

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Ahahah dur bide hapsuran pandama bak öyle git, yoksa cok kırılır ablası:)) iyi geceler canım benimm, görüsürüz akşama :D :D link

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      Tamam bend esana yerli apaçileri hediye ediyorum ahaha link

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Aahaha gülümm bunlar da apaçilerin atalarındanmış :D link

      Yorumla
    • gülxx
      gülxx
      +1 yıl

      Evet bunlar sarhoş oturan boğa soyundan ahaha :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İçinde kalarak cümleler susarsan kendini yersin en sağlıklısı boşalman lazım dökeceksin içini sonra sessiz kalacaksın diyeceğini diyeceksin karşındaki de bilecek tüm duygunu sen de diyeceğimi dedim artık lafa gerek yok deyip susacaksın öyle yapmıştım büyük bir iki kompozisyon yazdım gönderdim sonra koşarak uzaklaştım kaybettim kendimi bulamaz beni

    1
    0 Yorumla
  • zedcezir
    zedcezir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çok çok sinirlenmişsem artık gözden çıkarmışsam ağzıma geleni sayar ondan sonra çıkar giderim.

    Ama, canım çok yanmışsa gerçekten tek kelime etmeden kalkar giderim.

    1
    0 Yorumla
  • kuzeyli6161
    kuzeyli6161 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48 , eic 36%
    +1 yıl

    çok sakin bir insanım hatalar karşısında çok ta fazla atarlanmıyorum. bazen suskunluk en iyi ceza olabiliyor

    3
    0 Yorumla
  • playmaker10
    playmaker10 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Susma sustukça sıra sana gelecek :))) :))) düşündün mü yavruceylan :)))

    2
    4 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Ehehe düsüncelerdeyim :))

      Yorumla
    • playmaker10
      playmaker10
      +1 yıl

      bekliyorum ama ben sabırsız biriyim araca biner giderim en fazla 15 dk :)))

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Ben pisikletimi de yanim da getirim dusunmeye, yoksa tabanvayla ulasima muhtac edeceksin gibi beni :)

      Yorumla
    • playmaker10
      playmaker10
      +1 yıl

      yaniii kalkınca yaz bana whatsapp

      Yorumla
  • BlackHawk10
    BlackHawk10 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    tepkisiz kalamacağım anlar var...ayrımcılık..ırkçılık..cinsiyetçilik vs...yerine göre sustuğumda oluyor...duvarlarla konuşmak zor oluyor çünkü...bağnazları ve vandalistleri kendi haline bıraktığımda oluyor...

    1
    0 Yorumla
  • maviaskk
    maviaskk Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 56%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 958 cevap paylaştı.

    Genelde suskunumdur ama bazen tersime gelir öyle patlarım ki, can yakar laflarım.. Suskunluk en büyük silahtır bence

    1
    0 Yorumla
  • nebula-eşu
    nebula-eşu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    çene yormaya.nefesini tüketmeye değmez.ben anladım.çok konuştum,çok tepki verdim ama olmadı.bundan sonra sadece susuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • SurprizYumurta
    SurprizYumurta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Karşındaki insan eğer seni seven ve sana değer veren biri ise en güzel tepki sessizliktir. Seni umursayan biri karşısında sessiz olmak . . . hoş geldi kulagıma

    2
    0 Yorumla
  • Nürnberger24
    Nürnberger24 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    ben bu tarz durumlarda konusmam gözlerine bakarim sessizce giderim.

    1
    1 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      O da çok acı olmalı. Senin için de, karşı taraf için de..

      Yorumla
  • sarılale
    sarılale Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 41%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 540 cevap paylaştı.

    konuya göre değişir ama dilimi hiç tutamam aslında sessiz olmak daha etkili

    1
    1 Yorumla
    • magiclips
      magiclips
      +1 yıl

      sende bendensin

      Yorumla
  • Serdarturk
    Serdarturk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 49
    +1 yıl

    Valla ben direk tepki gösteren biriyim. Ağır konuşurum.

    2
    0 Yorumla
  • eskiraki
    eskiraki Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    olayına göre tepkilerim var tepelemek gibi vahşi uygulamalarımın yanında suratına bile bakmadan gidiişlerimde oldu benim.

    1
    1 Yorumla
    • neoist2
      neoist2
      +1 yıl

      yüzüme bakmadan git:) tepeleme lütfen:)

      Yorumla
  • magiclips
    magiclips Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    susmayı pek beceremem ama denemedim degil baktım fiziksel bir tepkiye dönüşüyor ... tehlikeli dedim susma sen

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bende suskun kalamamda tepkilenince gülüyo karşımdaki buda beni gıcık ediyo yaa :( hayır yani şu tepkisiz kalan tipler nasıl tepkisiz kalırlar hiç anlamam delirmemek elde olmuyoya hani bazen o yüzden dedimdi

    1
    0 Yorumla
  • qtarantino
    qtarantino Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Adı üstünde tepki ve ya tepkisizlik. Neye karşı olduğu bilinmiyorsa cevap da o denli boş olur. Anlık, duruma ve kişiye göre değişkenlik gösterir.

    1
    0 Yorumla
  • Demirsicim
    Demirsicim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 53
    +1 yıl

    tepkisiz kalmayi tercih ederim çok üstüme gidilmez ise

    1
    0 Yorumla
  • IJokerI
    IJokerI Takip Et
    Xper 2 Yaş: 109
    +1 yıl

    duruma göre değişir ki.. kimi zaman tepkisiz kalırım, kimi zaman tozu dumana katarım...

    1
    0 Yorumla
  • kochalil
    kochalil Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    ruh halime göre değişir, kendimi kontrol edemediğim zamanlar olsa da genelde tepkisiz kalmak tercihim..

    1
    0 Yorumla
  • AşkSanaBenzer
    AşkSanaBenzer Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Saygısızlık edene sessiz kalırım

    ama konuşulması gerekenlere konuşurum

    biliyorsam karşı tarafı

    1
    0 Yorumla
  • Shamrock
    Shamrock Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Neye olduğu değişir...Bazen tepki vermemek en güzeli.

    1
    0 Yorumla
  • KurabiYe
    KurabiYe Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Bazen susmak gerekir, duymak için!

    3
    1 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Yok susmak falan, konuşmaya geliyorum birazdan :)

      Yorumla
  • sarcastique
    sarcastique Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    hangi durumda? anlamadım ben olayı

    1
    2 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Uç nokta olarak belirledik sınırı :)

      Yorumla
    • sarcastique
      sarcastique
      +1 yıl

      bir şeyi değiştirecekse tepkini vermek. hiçbir şey değişmeyecekse sadece susmak..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl



    ruh halimin durumuna bağlı. yeri gelir ıssız bir ormandaki sessizliği bile kıskandırırım , yeri gelir yanar dağlar gibiyimdir.

    1
    0 Yorumla
  • sultanx3x3
    sultanx3x3 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    susmak en gıcık edici cevap oluyo cogu zamn

    2
    1 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      İşte bu konu da haklısın, 50 tane küfür söylesen okadar sinir edemezsin heralde onu:)

      Yorumla
  • spartacus0606
    spartacus0606 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    suskunluk kaplar tüm benliğimi..

    1
    7 Yorumla
    • spartacus0606
      spartacus0606
      +1 yıl

      bu arada birşey merak ettim.ben gizli bir soru sorduğumda sen mod olarak bu soruyu kimin sorduğunu görebiliyormusun?

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Hayır gizli kullanıcıların kim olduğunu göremiyoruz malesef :))

      Yorumla
    • spartacus0606
      spartacus0606
      +1 yıl

      bir an tıstıydım hee :))

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      :)) Naptın modlara mı giydirdin? :)

      Yorumla
    • spartacus0606
      spartacus0606
      +1 yıl

      yokta saçma sapan sorular ve saçma sapan cevaplar vermek hoşuma gidiyor:) modlarla uğraşmıyom.korkuyom :(

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Gizli falan farketmez, ks modu affetmez :) Bundan sonra sacmalayan her gizli potansiyel sensin gozum de :)

      Yorumla
    • spartacus0606
      spartacus0606
      +1 yıl

      bak bundan sonra bir mod ile sohbette etmeyecem.döndü dolaştı bana girdi zararlı çıkan yine ben dum :p

      Yorumla
  • dondurmayabayılırm
    dondurmayabayılırm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    tepki verip vermeyeceğimi bile kestiremiyorum

    2
    1 Yorumla
    • new-anka
      new-anka
      +1 yıl

      çünkü insanları kırmak çok kolay :)

      Yorumla
  • VeryHard-JD
    VeryHard-JD Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Güzel tepkiler veririm.

    1
    4 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Cevabin tepkinj gormeden ürküttü beni nedense :)

      Yorumla
    • VeryHard-JD
      VeryHard-JD
      +1 yıl

      :) Aa ürkütecek ne yaptım ki

      Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Nebilim biraz, ona gore, düşünün taşının ona gore yapin gibi olmus, yada benim icim fesatti bilemedim :)

      Yorumla
    • VeryHard-JD
      VeryHard-JD
      +1 yıl

      Eheheh yok estağfurullah :) Yani yerine göre gereken tepkileri veririm manasında demek istedim aslında. :)

      Yorumla
  • genc_muzsyn
    genc_muzsyn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    ıcınden gelenı dokmek :D

    1
    0 Yorumla
  • birakinlankizi
    birakinlankizi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    Etki olursa tepki..

    1
    0 Yorumla
  • xkhats
    xkhats Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 630 cevap paylaştı.

    Hangi durumda? Durumuna göre değişir..

    1
    2 Yorumla
    • farklifrekans
      farklifrekans
      +1 yıl

      Uç noktan diyelim biz ona.

      Yorumla
    • xkhats
      xkhats
      +1 yıl

      Tepki veririm, tepki vermediğim insan benim için kredisini tüketmiştir.

      Yorumla
  • madeleinee
    madeleinee Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    suskın kalmam tepki mi bir şekilde ortaya koyarım

    1
    0 Yorumla
  • green-eyes
    green-eyes Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    tepki vermezsem olmaz

    1
    0 Yorumla
  • arel1212
    arel1212 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    konuşmak sonuna kadar

    2
    1 Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Kavgaci degilim bunu en iyi sen bilirsin dostlugumuz baslamadimi !

      Yorumla
  • Somurtkankız
    Somurtkankız Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    hep tepkisizim kimseyi takmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • cappy34
    cappy34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    tepki vermek gerek sonra çeneleri düşüyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    tepki veren kazanır

    1
    0 Yorumla
  • Headsgonnaroll
    Headsgonnaroll Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    hiç suskun kalmadım.

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > En güzel tepki tepkisizlik mi? Yoksa vereceğiniz tepki mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce tepkisizlik mi yoksa tepki göstermek mi? 6 cevap verildi
Napardınız tepkiniz ne olur du? 6 cevap verildi
En büyük tepki tepkisizlik mi? 8 cevap verildi
Bu tepki ne sizce? 15 cevap verildi
Verdiğiniz tepki neler? 20 cevap verildi
Ne tepki veriyorsunuz? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨