Arkadaşlar yolyola. com uygulamasını ilk defa kullandım. Sizinle aynı guzergahı kullanan biri ile anlaşıp, masrafını ödeyerek birlikte yolculuk yapıyorsunuz.
Ben her gün işe giderken aynı guzergahı kullanan birini buldum. Fakat yaşadığım olay şöyle, sizlerin fikrini merak ediyorum.
Ben bir bayan o da bir erkek oldugu için ben ön koltukta oturmak ıstemedım. Çünkü hem sonuçta ınternetden buldugum bir arkadaş, hem de karşı cınsım. O da ben bıner bınmez şöyle söyledi "ben dedı bu yolculugu tekrarlamak ıstemem, taksi şöforu gıbı hıssettım arkada oturmalar falan" dedi.
Böyle hıssettırdıgım için üzüldüm ve kovulmuş gibi de hıssettım. İnmek istedım taksiyle devam etmek istedım aslında. İş yerıme yakın bir yerde apar topar ındım. Ona böyle hıssettıgı ıcın uzuldugumu ama çekındıgım ıcın ve prensip olarak önde oturmak istemedıgımı söyledım.
Kendısını şöfır gıbı hıssetmesını anlayabılıyorum. Ama ben de bır bayanım ve onunla aramdakı mesafeyı korumak ıcın önlem almak zorundayım. Zor durumda kalmasam zaten bunu denemezdım. Bir daha da denemeyeceğimi sanmıyorum.
Başkalarına da örnek olsun diye paylaşıyorum.
Ben her gün işe giderken aynı guzergahı kullanan birini buldum. Fakat yaşadığım olay şöyle, sizlerin fikrini merak ediyorum.
Ben bir bayan o da bir erkek oldugu için ben ön koltukta oturmak ıstemedım. Çünkü hem sonuçta ınternetden buldugum bir arkadaş, hem de karşı cınsım. O da ben bıner bınmez şöyle söyledi "ben dedı bu yolculugu tekrarlamak ıstemem, taksi şöforu gıbı hıssettım arkada oturmalar falan" dedi.
Böyle hıssettırdıgım için üzüldüm ve kovulmuş gibi de hıssettım. İnmek istedım taksiyle devam etmek istedım aslında. İş yerıme yakın bir yerde apar topar ındım. Ona böyle hıssettıgı ıcın uzuldugumu ama çekındıgım ıcın ve prensip olarak önde oturmak istemedıgımı söyledım.
Kendısını şöfır gıbı hıssetmesını anlayabılıyorum. Ama ben de bır bayanım ve onunla aramdakı mesafeyı korumak ıcın önlem almak zorundayım. Zor durumda kalmasam zaten bunu denemezdım. Bir daha da denemeyeceğimi sanmıyorum.
Başkalarına da örnek olsun diye paylaşıyorum.
Yolcu karşı cinsimse rahatsız olmam, anlarım.
Yolcunun tercihidir saygı duyarım
Taksi şöforu değilim rahatsız olurum
O arkadaşı hemen indiririm çok kızarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar