Neden hep serseri, it kopuk saygısız tipler sürekli kızlarla takılırken, normal tipler yalnız geziyor?

Genellikle, kızları ikinci sınıf ve kendine zevk aracı olarak gören, ''eve kız attım şöyle yaptım böyle yaptım'' diye övünen, bir iki kas çalışıp millete aklınca hava basmaya kalkan, büyüklerine saygısız serseri kılıklı hiçbir ailenin damat olarak görmek istmeyeceği işe yaramaz tipler sürekli kızlarla takılırken, gerçekten doğru düzgün olan insanlar değer görmüyor. Sorun onlarda mı yoksa bu tür kendinibilmez it kopuğa inanıp kendini teslim eden beyinsiz kızlarda mı ben anlamadım?
Neden hep serseri, it kopuk saygısız tipler sürekli kızlarla takılırken, normal tipler yalnız geziyor?
Cevapla