Bazılarında neden sanki tüm güzel kızlar tipsiz adamlarla çıkıyor algısı var?

Hayatım boyunca neredeyse hiç güzel bir kızın tipsiz bir erkekle sevgili olduğunu görmedim tek tük sadece. Bazıları diyor ki kızlar tipe baksa güzel kızların yanındaki maymunlar kim falan... Öyle bir şey yok yakışıklı değilseniz gidip de güzel bir kıza yürümeyin çok fena kalbinizi kırar güzel kız beyler. Aynaya bak der, bu tipinle mi bana yürüyon der , beni kendine nasıl yakıştırdın der diyorlar yani böyle acımıyorlar haberiniz olsun...

Bazılarında neden sanki tüm güzel kızlar tipsiz adamlarla çıkıyor algısı var?
Cevapla