Sadece sevgili midir sizce kıskanmanın da sınıflandırılması var mıdır?
Peki siz en çok kimleri kıskanıyorsunuz?
Kıskançlık sevginin bir göstergesi midir?
Peki siz en çok kimleri kıskanıyorsunuz?
Kıskançlık sevginin bir göstergesi midir?
Ben sadece sevgilimi kiskanmam sevdiğim herkesi kiskanirim ama hep kendi içimde olur bu yansıtmam bir bebek daha dünyaya gelir ve abla ya da abi olursun ama yine bir kıskanma duygusu vardır. Ben çok kıskanmistim kardeşim dünyaya geldiğinde babam da dizine yatırıp kızım ben senide seviyorum demişti saçlarımı okşayıp birden annemi babamdan çok kıskanırdım bence sadece sevgili kıskanılmıyor arkadaşlık bile kıskanılıyor
Güzel yorumlamışsın :) Seni seven bir baban olduğu için şanslısın. Yani sevgisini gösteren bir baba.
Aslında istenilse olur da. Iste...
Ben babamla alışverişe çıktığımı bile hatırlamıyorum :) Çok isterdim onunla arkadaş gibi olmayı. O yüzden oğlum olursa aynı zamanda arkadaşım da olacak
Tabi şımartmamak kaydıyla :) o çizgi çok önemli
Ama bazen görüyoruz o kadar şımarık çocuklar oluyorlar ki insan bikiyor söz dinletemiyorlar artık aileleri
Cumlemize
Çok amin :))
bir sürü amin :))
Pes ettirirler işte böyle :p :D
Ettin bir kere. Laf ağızdan bir kere çıkar :D
Üzülme ya bir dahaki sefere şansını dene :D
Görüşmek üzere :)
Olur. Sende kendine iyi davran :)
İki türlü kıskançlık var biri çekememezlik diğeri sevdiklerini başkasından kıskanmak.
İlki kötü ikincisi tatlı kıskançlık :)
Ikinci tür kıskanmada bıkkınlık olabiliyor ama karşı tarafta :)
Yani kıskandı mı insan benim gibi suyunu çıkarmamak lazım :D
Suyu çok seviyorum :D
Nerden biliyorsun belko de yalan söyledim :D
Seviyorum ama az seviyorum belki :D
Ama az seviyor diye sevgiler bile ayrılıyor :D
Her zaman olduğu gibi :D
Herkes öyle söylüyor :D
Ama onlar gerçekten mütevazı olduğumu söylüyor :D
Yalnızsın :p
Yalnız olmak gibisi var mı? :)
Evet yok :):
rca ederm :)
Aşık olduğum kişiyi kıskanırim. Çünkü onu herseyden çok severim.. tenine zarar gelsin istemem. Başka erkeklerin ona farklı bir gözle bakmasını, sinsi bulduğum erkeklerin veya geçmişinde bazı şeyler yaşamış erkeklerin yanında bulunmasini istemem.. kıskanırım 😊 elbette erkek arkadaşları olacak ancak biraz mesafe olursa harika olur 😊 onu kaybetmekten korkarım
Kıskançlık bende yok
Senin açından çok güzel bir durum olmalı. Sinir krizi geçirmek zorunda kalmıyorsun. Ohh ne güzel :D
Cevap
4Cevap
Bir yandan bakarsan sevgi göstergesi diğer yandan bakarsan kendine güvensizlik
Neden güvensizlik?
Bilmem. Hiç o yönden kıskanç biri olmadım
tabikide kisknmak sevdginin en buyuk belirtisidir :) sevgi varsa kisknclikta olur sahiplnme duygusundandir kiskanmak :) sadce snin olsun sndn baskasi ona n baksin nde uzsun istersin :)
Ben annemi ve çok sevdiğim bir kaç arkadaşımı da ara ara kıskanmışımdır. Biraz çocukca duygularım vardır sevgi konusunda. Saf bir şekilde severim.
Sadece sevdiğim insanları kıskanırım bir tek sevgili değil yani :)
Olmayan sevgilimi olmasını beklediğim sevgilimi kankamı birde annemi babamı kıskanıyorum feci... Her an kıskanabilirim birini bence kıskançlık aşırı kaçmazsa tatlı ama kaçarsa ayrılıktır
Sadece sevgilimi kıskanırım diğer kimseyi kıskanmam
Kıskançlık sevginin göstergisi seven insan kıskanır
Kıskançlık kendini sevmenin ve kaybetme korkusunun bir göstergesidir. Ne yazık ki ben kıskanırım sahip olduğum canlı veya cansız her şeyi.
Değer verdiğim insanları kıskanırım.
Aynı kafadanız
Benden güzelleri kıskanırım
Haha :D
Nokta kadar insanları virgül kadar kıskanmayın :)
Kıskanmadan olur mu loo? :O tanıdık herkesi ;)
Yakınımdakileri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar