Sevgilimde kisilik bozuklugu mu var? korkuyorum? boyle bir insanla yasanirmi?

sevgilim ufacik olayda bianda ofkeleniyor uasaglik s. siz diyip etmedigi hakaret kalmiyor.
sonra bir anda sinirle dedim ben onu sen benim herseyimsine bagliyor.
kizdiginda tartismada ayril git ozaman diyor ben tamam diyince gidmezsin diyor. senden sogudum birakicam demedi hic hep sevdigine inandirmaya calisti hayati yherseyi ben olmusum. belkide hastalik derecesi mi bu :( demeye basladim.
bazen kendini acindiriyor ezigim ben, sen okumus iyi ailenin kizisin diyor, bazen beni cok sever herkes parmakla gosterilen insanim ben diyor.

ncogu insan boylemidir nedir bu ya :( borderline kisilik bozuklugu hakkinda bazi yazilar okudum ellim ayagim titredi napicami sasirdim yorumlarini almak istoryommmmm?
Sevgilimde kisilik bozuklugu mu var? korkuyorum? boyle bir insanla yasanirmi?
Cevapla