Birisiyle kavga ettikten sonra neden karşımdakinin kalbi kırıldı mı diye düşünüyorum?

Birisiyle tartışıyorum. Karşılıklı kırıcı sözler söylüyoruz mesela. Herkes kendi köşesine çekildiğinde kendi kalbimden çok tartıştığım kişinin kalbinin kırılıp kırılmadığını düşünüyorum ve keşke o kadar kırıcı konuşmasaydım diyip kendime kızıyorum. Sizce bunun bir nedeni var mıdır? Yoksa karakterime özgü bir şey?
Birisiyle kavga ettikten sonra neden karşımdakinin kalbi kırıldı mı diye düşünüyorum?
Cevapla