Bazen dayanamıyorum, boğuluyorum çok mu abartıyorum bir bakın?

Fazla yalnızım evet, normalde eğlenceli insandım ama durgunlaştım soğukkanlı hissiz biri oldum. Sebebi uzun mesele. Sonucu ise tüm arkadaşlıklarımı bitirdim, iki üç dostum var çok uzaktalar. Ailem uzakta. Ama nedense içimde hep bir sevgi aşk özlemi var. Bu sesi hep kulak ardı ettikçe olmadık yerde çığlıklarını duyuyorum. Bir ilişkiye hazır olup olmadığımı bile bilmiyorum onu geçsek kime nasıl sevgi besleyeceğim ki çok monoton kapalı bir düzen içerisindeyim. Bu sesi nasıl susturacağım, siz söyleyin.
Bazen dayanamıyorum, boğuluyorum çok mu abartıyorum bir bakın?
Cevapla