Beyler tanımadığınız bir bayandan iltifat almak size ne hissettirir?
Bayanlar tanimadiginiz bir beyden iltifat almak size ne hissettirir peki?
Bayanlar tanimadiginiz bir beyden iltifat almak size ne hissettirir peki?
Kesinlikle kim olursa olsun gülümserdim. Kim olursa olsun derken erkek değil üleyn o kadar da ölmedik... Tabi evli olmadığımı varsayıyorum burada. İnsan onore olmazmı zaten. Beğenilmek kimin hoşuna gitmez. Herneyse büyük ihtimal burnum havalarda olduğundan kiibarca karşılık verir ve mekandan uzaklaşırdım. Lafımı söyler ve yoluma devam ederim...
Ancak arkamdan baka kalır.
Buna benzer iltifat değil ama iki üç olay yaşadım ve hep aynı şeyi yaptım. Çok komik oluyor.
Sana iltifat edeni komik duruma dusurmek mi komik?
İtiraf eden insanla neden dalga geçeyim. Dedimya onore olurdum. Bu güzel duyguları için teşekkür ederdim...
Buna benzer itiraf değil ama iki üç olay zaten. Bunu yazdım. İnsan gibi itiraf edecekse, düzgün konuşacaksa, imada bulunmayacaksa hayhay. Yoksa eğlencemi geçerim kusura bakma...
Yazışırken işte bazen düşünceler yanlış aksediliyor karşı tarafa...
Kimseyle dalga geçmem, küçük düşürmem ben. Hakeden varsa o ayrı...
Sadece bunu demek istemiştim ve gerçekten komik oluyor...
Peki tesekkur ederim yorum icim yazdigini hissedemedigim icin haklisin farkli algiladim.
Estafurullah. Aynı şeyleri büyük ihtimal sende yapardın. Erkeğin bayana yaklaşımı irite edici olabiliyor ve kötü sözü ya da hakareti hak ediyorlar. Ama tam tersi bir bayan bana aynı davransa kızmama gerek yok bu yöntemi seçiyorum ve komik oluyor. Off kısacası asılma diyelim işte anladın sen...
Sende olsan kızarsın herhal? Yalnız gerçekten insan gibi karşına geçip düzgün konuşup hislerini duygularını paylaşacak ve senden hoşlandığını itiraf edecekse niye kızasın şimdi. Haksızmıyım?
Sanırım bu son yazdığım daha düzgün ve anlaşılır oldu. Başlarda saçmalamışım. E bu da benim kusurum ben ne yapapım abicim :)
Sen boyle devam et abicim👍 :D Harikasın
Temem. Saçmalamayalım yeter zaten. burada da sıkıntımı atmak için varım. Muhabbet güzel oluyor. Bazen saçmalar bazen ciddi yazıyorum, Yuvarlanıp gidiyorum.. Güzel stress atma yeri. Konuyla alakasız oldu ama öyle işte...
Stres topu sitesi mi burasi :D
Off vallahi benim için öyle şekerim. Gerçekten rahatlıyorum burada. Bakma sen takılsamda hep ciddi yazmaya gayret gösteriyorum. En azından kimseyi kırmamaya, küçük düşürmemeye gayret gösteriyroum. Bazen sinirlendiğimde yazıyorum ama ne yazıkki iki tane kaza geldi başıma. Sinirlenip cevap yazdığım kişiyi sandığım kişi başkasıymış. Başkasının sorusuna başkasının cevabını yapıştırınca yanlış anlaşılmadan kalp kırdık tabi. Ne diyorum abi ben burada... Konu ne zaman buraya geldi. Ben kaçtım bilem.. Yazışma uzayınca konu başka yerlere gidiyor, soru mundar oluyor :)
Valla egleniyorum senin yazdigini okuyunca sizofreni bir insanin muhabbeti gibi :)
Yok esasında eski performansım yok. Bazen hakkaten öyle denk geliyorki gülmekten gözümden yaş geliyor. Ama dediğim gibin burada pek yapamam. Küfür içerikli değil ama ağır takılma sonucu karın kaslarında ağrıma çenede gerilme ve gözlerde yaşla sonlanıyor. Denk getirmek gerek bazen soruları. En güzeli troll soruları. Milletin cevaplarını okumak yeterli gülmek için. Bak yine konu saçma sapan olm hadi kaç git başka sorulara. Sende yazma hoooyt çekcem kulaklarını... )
Peki sustum.
Yok estafurullah. Devrelerim yandı vallahi. Başka yerde cevap yazanlar yazıma yorum katınaca... Öyle kaptırmışımki esas soruyu soranı bağdan kovduk iyi mi. Özür dilerük vallahi dikkat etmemişim cevabı senin yazdığına. Ben salla pati ne görsem kim yazmış diye bakmadan cevabı... öyle neyse
Sağlıcakla kal kardeşim.. :)
ama bu yazdıklarıma cevap yazarsan çekerim kulaklarını hooooyt...
Nokta
Ncjsis u fhskskdd k fododjsh😒
Vay arkadaş demek öyle... Peki öyle olsun :(
Yov yov. Eig için çok teşekkür ederim...
Rica ederim efendim. saygilar
Benden de sevgiler saygılar güzel kardeşim benim...
Tanıdığım birinden almaktan daha iyi hissettirebilir kendimi çünkü tanıyan biri kişisel özelliklerimi bildiğinden onların etkisiyle iltifat edebilir ama tanımayan birinin iltifatı tamamen görünüşümün üzeerinde bıraktığı izlenime dayalı olacaktır tabi iltifatın samimi olduğunu hissedersem hoşuma gider. Hayırdır yolda yürürken hiç tanımadığınız bir erkek ne kadar güzelsiniz mi dedi? :)
Saf ve temiz dusunceniz olmasi guzel. hayir etmediler :)
Opusmek isteyen oldu :) pis düşünceler de mevcut tabi
Sevdigim insandan baskasinin iltifati hosuma gitmedigi gibi kendimi kotu de hissettirir ama yine de nezaketen tesekkur ederim tabii, uzerinde durmam
sapıklık yapmadığı sürece ters tepki vermem teşk ederim gülümserim... gözüne hoş gelmişim demekki kabalık etmem...
Cevap
94Cevap
Alışık olduğum şeyler. Eeee her zaman dünyaya Nikola gelmiyor tabi :) İşin şakası bir yana iltifat aldıktan sonra muhabbete çektiğim çok bayan oldu. Ankara' ya iş için gittiğimde yolda giderken birine çok güzel ve şık olduğunu söylemiştim arabama binip sende çok yakışıklısın hadi beni yemeğe çıkar demişti. Buradaki etken ben değilde büyük ihtimalle bindiğim arabaydı ki zaten kendiside sonradan bunu beyan etti :)
Bir iddiayı kaybetme sonucu rast gele 25 kıza iltifat 15 ine ise evlenme teklifi etmek zorunda kalmıştım. Maalesef kızlar pek bir şımarıyor aldığım tepki neredeyse aynı
ya sen kimsin salakmısın ya alla alla gibi gibi tepkiler almıştım hepsi ciddi olduğumu sanmıştı heralde. Ama tabi bazı kafadenkleride vardı mesela evlenme teklifine başkasına sözüm var deyip birlikte güldüğümüz arkadaşlar :)
Tepki: Teşekkürler bebeğim :D
Ne hissettirirrrrrrr kahramanı gibi hissederim kendimi :D
https://i.hizliresim.com/YJ0kMa.png
Kiyamam be :D
:) :D Bencede
Hoşuma gider teşekkür ederim fazlada yüz vermem sonra
Astar ister bunlar sonra :D
Aman aman kalsın astarı da verdik mi başka şeyde isterler 😂
:D aman
iltifatın, takdir etmek ile sapıklık arasındaki çizginin hangi tarafında olduğu önemlidir. beğenmek ve beğenilmek pozitif bir etki yapabilir fakat kimden ve ne şekilde olduğu önemlidir.
Güzel bir şeydir, teşekkür ederim kişiye. İnsanların böyle şeyleri bir de çok büyütmemesi gerektiğini düşünüyorum. Anlam çıkarmamak gerekir hemen :)
Gordugum en olgun cevapti. Inan olayi sevismeye kadar goturenlee oldu.
Guzel bir bayansa tesekkur eder bende guzel bir iltifat ederim. Cirkin veya normal biriyse tesekkur ederim uzatmam.
Dis gorunuse gire. muamele diyorsun yani. himm ben seni yolsa. gorsem iltifat etmem cirkinsin. :)
Hoşuma gider. Teşekkür ederim. Ama bu işin sonu hemen gelmez. Kadınlar kaz gelmiyecek yer için tavuktan olmazlar.
Onyargilisin :)
Evet kotu niyetle etmedim ana kotu anlasildim :)
Cok tatlisin be
Gelde bak tadima dedi öküz :D ben ne dedim
Sana degil copun yanında ki kopege dedim :D ne dion kizim dedi :D
Üzerime alınmazdım büyük ihtimalle ama bizzat bana ediyorsa Teşekkür ederdim ve işime devam ederdim bişide hissettirmezdi açıkcası Tanımıyor ki... İltifatı ne kadar samimi olabilir
hoşuma gider ama çaktırmam usulünce teşekkür eder işime devam ederim
Gayet olgun yaklasim. tesekkurler :)
mutluluk verir açıkcası. yani öyle baştan çıkarmaz. sadece tebessüm ettirir.
Gerekli olan da bu olmali bence :)
aynen öyle. bazı erkekler gurur meselesi haline getiriyo :D
hoşuma gider tabi
hatta ciddi mi diye bir kaç defa gider sebebini sorarım :)
Yani kizi dedigine pisman edersin :D
O zaman yapacak bise yok :D
Sen basta olumsuzsun. kaybetmen normal :)
baskasi degil kendin ol
Oyle cok daha guzel olursun ;)
Değilsin.
His lerim kuvvetli benim
:) .
Yakisikliysa tesekkur eder uzaklasirim.
Tipsizse iigggg kro der uzaklasirim.
Niye ayiriyorsun kiz :)
Yoldan gecerken kizlar laf attiginda bakip göz kirpip gulumsuyorum ama o kadar la kaliyo 😄
Bu ne özgüven kardesim :)
:D oda doğru
Sana yakın olana yakın olmalısın politikasını izlerim.
Akıllıca. Sevdim bunu
geçen teyze nin biri ; çok yakışıklısın oğlum dedi
içimden ; yalanını S. K im dedim :D
Bunye alisik degil galiba o kelimeyi duymaya :D
her duyduğumda aynı şeyi söylediğim için artık otomatiğe bağlamış :D iyi günler
Pis munafik ne gerek var buna :D
O dudaklarla iltifat etmek yerine dudaklarıma yapışmadığı için hak etti o girme aramıza sen.
hoş bir şey sonuçta insanın egosunu okşar. teşekkür edilir ancak..
Dalga geçiyor derim heralde ama şiirlere ediyorsan teşekkür ederim :)
Alıştım artık tepki değil ukala diye tepki alıyorum :)
Üslubuna bağlı, samimi olduğunu düşünürsem teşekkür ederim;diğer durumda sallamam sanırım...
Bu Çoğu zaman Benim İlgincime gider. Ama yinede Tesekkür ederim nazikliği için.
ben markette çalışan bir benden 10 yaş küçük birine çok güzelsin dedim kız bana teşekür etti ve güldü hiç tepki almadım aksine hoşuna gitti
sadece güler geçerim
ısrar ederse
sabaha kadar severim!
Kadinlarin iltifat konusunda israrci olacagini sanmam. istisnalar haric :)
oha rshmen bhana yzhıldı utahnımıyorsunuz. s. s. s derim
Gel bakim sen su yanima yawrumm :D
Isine geldi mi :D
Akilli insanin hali baska oluyor tabi
Essek seni yok sana elma sekeri :D
Saf maf degilsin sen almam seni yanima :D
Mutlu olup bunu "eyvallah çiçaam olumlu düşüncelerinin bin katı sana girsin" sözüyle mühürlerim 😜
Ve insani binpisman edersin dediklerinden dolayi :D
Romontok adam :D
ilk gördüğüm anda hoşlanmadığım biriyse yürüyor olarak kabul ederim ve midemi bulandırır
Nötr.
Benim için oldukça gereksiz iltifat denen tayfa
Neden? Iltifat etmek ya da almak sana bir sey kaybettirmez ki
çok çirkinsin
İyi hissettiriyor tabiki
Senin güzel gözlerin öyle görüyor diye karşılık veriyorum genellikle.
:) kibar yaklasim
Kadınlar kabalığı haketmiyorkiiii😊
Soğuk bir şekilde sağol derim ona ne yani benim seyimden
Hic 😒
mutluluk hissettirebilir ama kişiye göre değişir :D
bende teşekkür eder ona bir iltifat ederim ne olmuş ynai
Üslubuna bağlı aslında. Kibar bir şekilde söylediyse teşekkür ederim.
Yolda durdurup edenlere tesekkur ediyorum ama laf atanlardan kaciyorum :)
Edene bağli tabi ki... ama. genel olarak iltifat aldigimda kizaryorum :))
iltifattan kızlar hoşlanır iltifat eden kişide idare ederse sesiniz cıkmaz
Yorumlara goz at derim şikayetçi olan erkek nadir :)
bana aılıp asılmadığını ve seks yapmak mı istiyor sorusunu sorardım
Sadece bir iltifati yataga tasimak niye. bu kadar caresiz olmamalisiniz.
Dün sitede birine adını bağışlarmısın dedim beni rezil etti resmen :D
Bagislamak istemiyor demek ki :D
insanca söyliyebılırdı ne dıye o kısmın resmını cekıp sıtede alay konusu yaptı sanki kötü niyetlemi yaklaştık..
O yuzden arkadasim emin olmadigin insana bulasma. o da onun terbiyesizligi olmus bosver.
Ne niyetle iltifat eddiğine bakarım önce. Iyi niyetle ettiyse teşekkür ederim aksi takdirde tepkim iyi olmaz 😄
teşekkür ederim derim ama pek üzerinde durmam, tanımadığım biri bana iltifat ediyorsa başkasına da edebilir, kendi üzerime pek alınmam yani, özel hissettirmez.
"Ya bir s*ktir git sapık mısın mk sen hayırdır? " derim.
Erkek oldugun o kadar belli ki. yazik
Hayır sadece regl dönemimdeyim sensin erkek yaa 😭😭
Hiicc dokunmim sana. cikolata ye bol bol iyi gelir :)
Dilim yaktım yiyemiyorum hiç bişey 😭😭
Butun felaketler seni mi buldu canim ya cok gecmis olsun
Sağol ya zaten yarın doktora gidicem şişti dilim 😭😭
seviyeli bir seyse tebessüm ederim abartılı bir seyse duymamazlıktan gelirim..
muhtemelen fizigimle ilgili olacaktır :D hayırdır la kör müsün derim :D
kızın birisi bana gülünce gözlern kayboluyo çok tatlı dedi kızardım kaçtım :D
elbette hoşuma gider ama şaşkınlık yaşarım nereden çıktı bu iltifat diye?
Kale almam.. beni tanimadan ettg icin samimi bulmam..
teşekkür eder bir kahve ısmarlarım ya da pasta
Kibar yaklaşım dogru👍
iltifatın devamının getirtmek amaç
bir kadin yiyecekmiş gibi iltifat etti kormumdan ses cikaramadim :)
karşıdan hafif biri gibi mi görünüyorum diye şüphelenirim
bişey hissetmem. beni tanımadan iltifat etmesi saçma.
tanıdık tanımadık, ben iltifat pek sevmiyorum :P
Etmesinler mi diyorsun :)
Yaa edecekseler yaptıklarıma etsin ( ki ondanda rahatsız oluyorum) ya da yok boşver etmesinler
utanırım, teşekkür ederim.
Bir kadin utanan erkek gorurse ne olur biliyormusun :)
cok tatli :)
teşekkürler :)
bunu dedin ya birden böyle hissettim kendimi :)
korkmalı mıyım?
https://www.youtube.com/watch?v=IVE00F-2ZCw
Hayır.
Cok hosuma gidiyor 😊
Farkındayım, biliyorum derim.
Bak bak :)
çok güzelsiniz
Abaza ne her kiza asiliosun @carlossexyman
Gizli hayranım olduğunu bilmiyordum derim. :D
hoşuma gider tabi sonra dusunurum niye ben diye
Bunye alisik degil galiba. "Ne oluyor be" :D
aynen bunye sıkıntılı kafa bulanık Sen kimsin Moduna Alır Kendini :D
Mutlu oluyorum. Teşekkür ediyorum.
Sadecr 1 cumle mutli edebiliyor insani. ama sadece 1 oac dakika
Mutlu*
teşekkür ederim de, tanisiyor muyuz derim :D
bilmem..
sanırım teşekküre der geçerim
Demesene oyle be şapşik. s. s derim.
Bunye alisik degil tabi :)
Ben bu kapağı alır hayır kurumuna bağışlarım 😕
Ask olsun ya :)
Beni üzdün.
Yaaaaa
Çoookk 😕
Iltifat edim mi sana :)
Etsene 😄
Etmiyorum kirdin kalbimi
Senin ki neden kirildi 😕
Boşver :/
Iyi tamam 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar