İnsanları tanıdıkça aslında onları hiç tanıyamadığımızı hissettiğinizde ne yaparsınız?


İnsanları tanıdıkça aslında onları hiç tanıyamadığımızı hissettiğinizde ne yaparsınız?

Bazen olur ya
güzel bir elektrikle başlar aranızdaki etkileşim..
adı ne olursa olsun
dostluk aşk veya başka bir ilişki
fakat tanıdıkca..
aslında o insanın çok farklı birisi oldugunu anladıgımızda
neler hissederiz?

keşke seni tanımasaydım sözü klişe belki ama
keşke her tanıdıgımız ilk tanıdıgımız haliyle kalsa degil mi?
İnsanları tanıdıkça aslında onları hiç tanıyamadığımızı hissettiğinizde ne yaparsınız?
Cevapla