Tanıdığını düşündüğün birini aslında tanımadığını fark etmek çok kötü bir his değil mi?

Tanıdığını düşündüğün birini aslında tanımadığını fark etmek çok kötü bir his değil mi?
Tanıdığını düşündüğün birini aslında tanımadığını fark etmek çok kötü bir his değil mi?

Eski bir tanıdığa denk geldim ama ne kadarda yabancıymış bana onu anladım.

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru
Tanıdığını düşündüğün birini aslında tanımadığını fark etmek çok kötü bir his değil mi?
Cevapla