Tanımadığın birini sanki yıllardır tanıyormuş gibi hissetmek? Neden?

Bir yaratıcılık kursundayım ve ilk derste birisi içeri girdi, dedimki ben bunu nerden tanıyorum ya? Kimseye benzetmiyorum ve daha önce hiç karşılaşmadık. Ama sanki onu aslında çok iyi tanıyormuşumda geçici hafıza kaybı yaşamısm. Tanıdıgıma eminim ama hiç birşey hatırlamıyorum ve inanılmazdır ki sadece selamlaşma samimiyetindeyken (hiç temasa girmedik daha önce) bir drama çalışması yaptık ve çalışmada gözlerm kapalı insanlarla temas ettim ve ona dokundugum an 'bu o' dedim içimden. Gözlerimi açtığımda gerçekten oydu ve sadece saniyelik dokunarak tanıdım. Nedennnn?
Güncellemeler
+1 yıl
😔
Tanımadığın birini sanki yıllardır tanıyormuş gibi hissetmek? Neden?
Cevapla