Tanıdığımız insan ya tanıdığımız kişi değilse ne yapmalıyız?

Arkadaşlar 3.5 senelik sevgilim var.17 yaşındayken tanıştım. Kendisi benden 4 yaş büyük. Her şey gayet iyi gidiyordu evlenme kararı aldık aileme söyledim izin vermediler yine görüşmeye devam ettim, dedim bi şekilde ikna ederiz bizimkileri. Sonra ilerleyen zamanda çocuk değişmeye başladı. Sanki ben kesin garantiymişim gibi davranıyor. Doğru düzgün kendine bakmıyor haftada bir duş alıp yanıma geliyor saç sakal birbirine girmiş. Dişlerini zorla fırçalattırıyorum. Yanımda sürekli gaz çıkartıp duruyordu ve bi de gülüyordu.(Bu huyunu 4-5aya anca bırakttırdım) Tiksindim iyice. Sen evde nasılsın diyorum canım annem topluyor diyor. Nolcak sen toplarsın evlenince diyor. Geçen gün kavga ederken bana küfür etti, hiçbir kavgamızda küfür vs kullanmam. Kullanandan da hoşlanmam. Milletin yanında bana mal mal bakma diyor. Kıyafet alıyorum yok bu olmaz şunu giyemezsin (bakın crop giymem askılı, elbise etek vs giymem buna rağmen her şeye karışmaya başladı.) Tanıdığım insanla şuanki insan tamamen farklı geliyor. 3 gün önce ara verelim dedim 3 gündür konuşmuyoruz. Açıkçası konuşasım da yok evlilik tarzı bi şeyi artık onunla düşünemiyorum. Cehennem olacakmış gibi hissediyorum. Davranışlarından dolayı da kendisine karşı sevgi hissedemiyorum bıkmışlık hissiyatı var. Uzun zamandır sevgili olduğumuz için de içimde bi parçam vazgeçme bu saatten sonra kimle tanışacaksın huyları düzelir vs diyor. Bu anlattıklarımın hepsi son 8-9 ayın konuları yani aniden bir ayda oldu ben bu şekilde düşünüyorum değil. Uzun zamandır yaşıyorum. Arada kaldım. Benden büyüksünüzdür mutlaka bi konuda tecrübeniz vardır fikir belirtirseniz çok sevinirim.

Tanıdığımız insan ya tanıdığımız kişi değilse ne yapmalıyız?
Cevapla