bana bazen eşek şakalarını yaparlardı sınıftakiler, mesela bana aşık olan çocuğun bileklerini kestiğini, ya da bazı arkadaşlar yarı şaka yarı ciddi eşek gibi çalıştığım provadan çıkartıldığımı söylüyor ben de inanıp inanmamak arasında hep kalırdım. Ya da bir şerefs*z herkese parasını verdiği halde bir tek bana vermedi, veririm derken kullanmadığı cep telefonunu verdi, yine beni kandırdı. Bir arkadaşım benim çok saf ve temiz biri olduğumu, çok kolay kandırılabildiğimi, insanların bundan keyiflendiklerini dolayısıyla bu huyumu kullandıklarını söyledi. Bir nevi haklı aslında. Bir örnek daha bir çocuk bana aşık olduğunu söylüyordu ama ben reddettim, o sonra beni elde etmek için bişey yapmadı 2 hafta sonra da yeni sevgili buldu. Iyi niyetim de çoğu zaman suistimal ediliyor. Bu kadar saf olmamak için, bu kadar iyi niyetli olmamak için ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
bir de en azından saf olduğumu çaktırmamak için ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar