Aşcilik stajeriyim. Ücretde almiyorum. orada aşci var onun dediklerini yapiorum mecbur zorumada gitmez annem yaşinda. Ama yardimcisi erkek var kendini somer şef zannediyor. Bana gene ögretmeye calisiyor. Ama genede boş görse sanki kurt var direk der şu buu. Zor olmayan şeyleri banada yaptiriyor. Bişede demek istemiyorum. Of of derim ancaa. Personel yemeği indircek birakcak diyor gel beraber. Takmiyorum direk balkona geçiyorum. Zor bişe değilki. Ne diye batiyor ona. Kendi işi para aliyor
Yarisini bana yaptiriyor. Sanki maaşinin yarisi bana vwrcek. Sanki ben elemaniyim. Aşci yardimcisininda yardimcisi oldu. Gelmiş diyor biz sana iş demiyoz yormuyoz. Daha neyapcak. Kadinda ayni şekil ama kolay şeleri kendi işleri bana gönderiyolar. Oturuyorum zorlarina gidiyor
Sonra kendilerini melek yapiyolar. Sizce bunlar iyi niyetlimi. Kavga etsem haklimiyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence kullanılıyorsun.
Stajer ücreti almalısın en az
Vermiyolar
Başka yerlere başvur
19 gün kaldi. Başka ywr olsa zaten gitmem
Parasını almadığın birşeyi yapma
Stajerim unilerde para yok bazilarinda
Sakat numarasi yapcam az kaldi
Umursama kimseyi bak keyfine
Umursamiyom zaten de zorluyolar. En ufak şeyde beni cagiriyor sirf oturuyorum diye göze batiyor