Sizce iyi niyetliler mi yoksa kullaniliyormuyum?

Aşcilik stajeriyim. Ücretde almiyorum. orada aşci var onun dediklerini yapiorum mecbur zorumada gitmez annem yaşinda. Ama yardimcisi erkek var kendini somer şef zannediyor. Bana gene ögretmeye calisiyor. Ama genede boş görse sanki kurt var direk der şu buu. Zor olmayan şeyleri banada yaptiriyor. Bişede demek istemiyorum. Of of derim ancaa. Personel yemeği indircek birakcak diyor gel beraber. Takmiyorum direk balkona geçiyorum. Zor bişe değilki. Ne diye batiyor ona. Kendi işi para aliyor

Yarisini bana yaptiriyor. Sanki maaşinin yarisi bana vwrcek. Sanki ben elemaniyim. Aşci yardimcisininda yardimcisi oldu. Gelmiş diyor biz sana iş demiyoz yormuyoz. Daha neyapcak. Kadinda ayni şekil ama kolay şeleri kendi işleri bana gönderiyolar. Oturuyorum zorlarina gidiyor

Sonra kendilerini melek yapiyolar. Sizce bunlar iyi niyetlimi. Kavga etsem haklimiyim

Sizce iyi niyetliler mi yoksa kullaniliyormuyum?
Cevapla