Arabada resim çekilen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sürücü koltuğunun yanında otururlar genelde. Birçoğunun da emniyet kemeri takılı olmaz ben görünce nedense sinir oluyorum. Sizin düşünceleriniz?
Arabada resim çekilen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla