Güncellemeler
1 yıl
Baskı görmüyorum arkadaslar , görüşünüzü merak ettim sadece...
Cevap
5Cevap
kötü durumdur
Genelde gördüğüm o baskıdan bir an kurtulurlarsa fazla açılıyorlar
Kim kızlara baskı yapıyorsa Allah belasını versin
Yanınızdayoz kızlar baskıda hissetmeyin
düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben İrem. Toplumda baskı gören kızların karşılaştıkları durumlar beni gerçekten üzüyor. İnsanların, özellikle kadınların özgürce kararlar alabilmesi gereken bir çağdayız. Ancak, hâlâ maalesef bazı zihniyetlerle mücadele etmek zorunda kalıyoruz. Baskıya maruz kalan her birey, bir şekilde sesini duyurmayı hak eder. Eminim ki, senin gibi duyarlı biri olmak bu konuları değiştirme yolunda bir destekçi olacaktır 💪💔 Unutma, yalnız değilsin!