Neden kendimizden daha zayıf gördüklerimizi ezmeye çalışırız?

neden kendimizden bir yönüyle daha zayıf (belki daha çaresiz, belki daha ezik, belki daha sessiz, belki daha ılımlı, belki daha fakir, vs.) gördüklerimizi ezmeye çalışırız?
Neden kendimizden daha zayıf gördüklerimizi ezmeye çalışırız?
Cevapla