
Elbette köşede duran bir not vardır hayatınızda
sizin hayatınıza bırakacagınız bir not bıraksaydınız?
bu not ne olurdu?

Yasadigin seylerden pismanlik duyma, alinacak bir ders varsa al ve anilarin arasina yolla.. Hayiflanma hicbir zaman anilarina baktiginda, buruk da olsa dudaklarindan tebessum eksik olmasin... Herseye ragmen mutlu olmayi bil... Gercekten sevdigine ve sevildigine inaniyorsan vazgecme... Sevsen de sevdigine inanmadigin insanlardan uzak dur...
Bir erkek için asla ağlama
gözünde büyüttüğün o kişi ucuz ve kadın düşkünü olabilir ama rimel her zaman daha pahalıdır.
" BaşarınınEfendisi olmak için Çalışmanın Kölesi ol..! Bu devirde Para herşeydir çalış leyin çalışşş... "
Cevap
41Cevap
Ne oldum degil ne olucagim sözü cok seviyorum nota bu ola bilir...
O senin gösterdigin notu okurken, niye ama mutluyuz ifadesi göstermemiz lazim aslinda degilses dedim 😔😊
:))
Şuda bir köşede şöyle dursun.
https://i.hizliresim.com/1k0rG1.jpg
Kendime not ;
Seni üzecek durumlardan kendini uzak tut. Hayat cok kısa. Eğlen ve yasadigindan zevk al.😄😄
Ne yaparsan yap, nasıl yaşarsan yaşa ama gülebilmek için birini ağlatma ve çıkarların için hiç kimseyi satma...
41.media.tumblr.com/...l1v1qKBG31qk3b60o1_1280.jpg Biraz sacma oldu ama :D
SENİ İKİ ŞEY ANLATIR:
HİÇ BİR ŞEYİN YOKKEN GÖSTERDİĞİN SABIR,
HERŞEYİN VARKEN SERGİLEDİĞİN TAVIR...
Çok klasik olacak ama güvenme derdim. Kimseye güvenme ve güvenmeyince de herşey yoluna girerdi, iyi olurdu benim için.
kararsız olmayı her şeyi ince düşünmeyi kesip yaşının verdiği özgürlüğün tadını çıkar ve biraz da ders çalış sevgili kişiliğim
Yazmazdım. Kendimi ne zaman arasam meşgul çalıyor. Böyle bir insana not mu yazılır. Ne halim varsa göreyim.
Aklını mantığını kaybetme, bir hiç olmak uğruna vazgeçme
Bugün dünden daha iyiyim, yarın daha da iyi olacağım :)
kendıme not :)
gulumse
mutlu gorun
ınsanlara guvenme.
Üzdüğüm bir insan vardı yaşadıklarımızı yazardım ki her gün vicdan azabı çekeyim:/
Baskalarina zarar vermeden kendi istedigin hayati yasa.
'' Daha da güçlenmen gerekecek, herkes -sen- değil, unutma. ''
"Ulan gerizekalı herif. Değersiz insanlara değer vermekten ne zaman vazgeçeceksin?"
Aklini basina al be kizim derdim kendime bir not yazacak olsam
Not: Kalbin hep böyle temiz, gözlerin nemli, inancın sağlam kalsın...
Ne yaparsan yap asla vazgeçme;
Çünkü kendine güvendiğin her zaman,
Her şey daha güzel olacak.. ;)
Kendine karşı bencil davranmaktan vazgeç artık aptal!
Olurdu sanırım..
götün kasın masın huzurun yerınde otur oturdugun yerde
Hata yap ama pişman olma. O hatayıda ders olarak gör. Her sonun bir başlangıcı vardır.
🚬
#rr
Sen bu satırları okurken ben çok uzaklarda olmayacağım.
Alt komşuya iniyorum, yemeğin dolapta.
Ocağın altını açık unutma.
İlahi paytak :D
ben çok yapardım kendime. 2000li yıllarda bu zaman not yazmıştım.
sen bu günleri elbet unutacaksın ama ben bugünde vardım diye. tesadüfen bulmuştum sonra ne oldu bilmiyorum
Gusfraba bir arkadaşım söylemişti onu oraya yazdım sinir krizine girince okuyorum ard arda 😁
Kimseyi sevme.
Kimseyi hayatına sokma.
Ve kimseye kendine harcamadığın parayı harcama.
İnsanlar hava gibi değişir zaman gibi de geçer giderler. Bu yüzden kendinden başka kimseye güvenme..
not falan bırakmazdım dönüp bakmayacağımı biliyorum çünkü
Yapmadıkların için üzüleceğine yaptıkların için üzül
bundan daha iyisi olabilir. her zmn daha iyisini arama mutlu oldugun halini bul. deger verme veriyomus gibi yap
Hedefine odaklan ve her şeyi * et elbet bir gün sende mutlu olacaksın...
Kendime not;
Mal mısın la insan kendine not yazar mı 😒
Surekli gordugum bir yerde yaziyor zaten.
Anahtari unutma.3 . evden uzak dur. ve hep gül
sigara , alkol , gece hayatı , hatunlardan vazgeçme.. bu olurdu sanırım
Umarım yaşadığın tüm zorlukları atlatmış dimdik ayakta mutlusundur...
Erkeklere güvenmeyi kes !! Kimseyi canını verecek kadar sevme ! İnsanlar iyiliğini kullaniyor unutma
Kimseye kendinden fazla değer verme
" Ahahahahahh :) " diye bir not birakirdim :)
Kendime not : her geleni adam sanma...
Vazgecersen kaybedersin sanırım bu olurdu :)
Kendime not , kimseye güvenmeeee
enerjini topla, çocuklu misafir gelecek :O
Alınacaklar listesi :)
Kimseye kendini sevdirmeye çalışma..
Gidenin arkasından su dök.
Sesi çıkmayan herkesin sesi olmak zorundayız (:
Lütfen üzme kendini hep mutlu ol
Yüzünden gülümseme eksik olmasın :)
Nasıl olsa hayat devam ediyor
Bak yine sinirleniyorsun bu sefer ben karışmam.
Her şeyin karşılığı vardır ona göre yaşa
Böyle devam et oğlum hüsoo
Hayatın tadini cikart, daima önüne bak 😊
mal geldin mal gidicen!!! insanları bu kadar takma
Kendime not;
Erken uyu.
Geçmişini ve intikamını unutma
Ben gidiyorum kalanlar neyacak acaba
'çok düşünme hayatı akışına bırak' olurdu
Asla ümidini kaybetme !
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar