Kişilik olarak sessiz bir yapım var fakat değişmek istiyorum napıcam ben?

arkadaşlar ben 20 yaşındayım üniversiteye gidiyorum sessiz sakin yapılı bir kişiyimdir nedense yeni tanıdığım insanlarla konuşmak hiç içimden gelmiyor konu bulamıyorum sıkılıyorum ve susuyorum çok samimi arkadaşlarımın yanında rahatım ve konuşurum ama onun dışında herkese karşı bir çekingenliğim var artık beni nasıl görüyorlarsa bir ara facebookta profil resmimi şık bir kıyafetle lüks bir mekanda çekinmiştim snıftan bir arkadaş ay kızım şok oldum senin fotona hiç senden beklemezdim dedi neden böyle dedi anlamadım yani beni nasıl ezik görüyorsa artık çok canım acıyo sessiz sakin olmak eziklik mi oldu şimdi... napıcam ben arkadaşlar yardım edin lütfen.. açılmam mı lazım sosyal olarak?
Kişilik olarak sessiz bir yapım var fakat değişmek istiyorum napıcam ben?
Cevapla