Sevgi ve pozitif enerjinin gücüne inanıyor musunuz?

Hayata pozitif bakmak, olaylara olumlu yaklaşmak, zor şartlar altındayken dahi gülümseyebilmek, hayata sarılmak en kadar önemli bir artı insan için değil mi. Ancak bunları biliyoruz fakat ne kadarımız uyguluyoruz tabiki orası meçhul.

İyi düşünüp iyi şeylerle karşılaşmak, olumsuzluğu ortadan kaldırmak, negatif düşünceleri ortadan kaldırmak, mutlu olabilmeye çalışmak, elimizde olanlarla mutlu olabilmeyi başarabilmek. Hep pozitif düşünmek. Bunları sentez yapabilmek.

Pozitif enerjinizle çevrenizde insanlara yardımcı olmanın en güçlü silahı sevmekten geçmektedir. Önce kendinizi sevin, egolarınızdan kurtulun, kendinizle barışık olun. Kabuğunuzdan çıkın, pasif rolden çıkın, hayatın içinde var olun, aktif olun. Göreceksiniz ki enerjiniz pozitif olarak değişecek, bazı şeylerin düzelmesi için ilk olumlu adımlar atılmış olacak. Burada da hep görüyorum bir mutsuzluk, insanların içinde bir enerji kaybı, hayata sarılmama gibi sorunlar. Her zaman dediğim gibi önce kendimizi sevmeliyiz, iç dünyamızı keşfetmeliyiz. Kendimizi sevmemiz hem bize yarar sağlar hem de çevremizdekilerin bize olumlu yaklaşmasını sağlar.

Pozitif enerjiyi önemseyen, bunları denemek istiyorum diyenlere sözüm, bir an için gözlerinizi kapatıp hayatınızda var olan tüm güzel şeyler adına şükredip tebessüm edin.

O halde hiç durmadan pozitif enerjiyi yüklemeye başlayalım, ne dersiniz?
Sevgi ve pozitif enerjinin gücüne inanıyor musunuz?
Cevapla