Ergenlik doneminizde tombik miydiniz yoksa zayif mi
Zamanla tombul olup zayiflayan kaç kişi var bakiyim nazil oldu
Zamanla tombul olup zayiflayan kaç kişi var bakiyim nazil oldu
Tombiktim şerefsizler dalga geçerdi benimle kızlar bile şimdi o dalga geçen kızlar beni görünce dipleri düşüyor bendr onları rezil ediyorum erkeklere gelince hiçbirini takmıyorum etrafımdaki kızlardan nasiplenmek istiyorlar onlarada yavşak diye rezil ediyorum 😂😂
EdeN Bulur bir zamanlar tombik olan çocuğu hatirladiniz mi iste ben oyum de😂
😂😂😂
hep zayıfım hayatımda hiç kilo almadım genetik sanırım
Himm ben bir dilim ekmek yiyim aliyorum direk çok sanslisin
İlginç ya kilo genetik bence
İlerde alirsin ben öyle oldum çünkü çocukken zayif olup sonradan şişman la yanlardanim spor ama etkili
Himm anladim
Baya tombiktim ben yanaklarımdan gözlerim gözükmezdi kıpkırmızıydılar birde ama çok sağlıklı bir çocuktum. Sonra rahatsızlandım o şekilde kilo kaybettim.
168 68 dim şu an 175 57yim küp gibiydim yani bir zamanlar :D
Sen evrime kafa atmissin
kareden dikdörtgene heygidi günler heyy :D
Cevap
23Cevap
küçükken dokuz aylık gibi göbeğim vardı nediyon sen :D
Ahahahha😂😂
bence tombik baskalarina gore normal ve hala da oyleyim
Küçükken baya bir kuru bişeydim fazla zayıftım kolumu tutan kopcak diye korkuyodu
Bebişlik dönemi hariç ben hep zayifmisim. Hala da öyleyim 😄😄
O zamandan gorenler beni taniyamiyor evrim teorisi gibi kızım 😅
😂😂
tombiktim fakat bana obez derlerdi öyle abartırlardı ki ağlardım :D
Oooo tombiktoo hem de nasilll sonradan taş oldum ben :D
Ben cok kiloluydum ya yanaklarim jizaridi hergun insan gibi sevmiyolardi zayizlamak zorunda kaldim
evet fena tombiktim ama zayıfladım
67 den 50 ya 😉
hep bir kaç kilo fazlam olmuştur hatta baya bir fazlasıda olmuştu ama şu an ideal kilomdayım :)
Tam bir patatestim :D
Yeme bozukluğum yüzünden baya zayıftım
hep fitten biraz daha kaslıydım :D
Hep zayıftım kahretsin 😕
En güzeli en iyisi
Valla kiz ben zayif olmak için neleri vermezdim
Zayif olmak her zaman avantaj bence
Suanki boyun kilon kaç ku
Baya zayifmissin 50 kili olsan iyi
Eskiden tombiştim, tombiklere bakmaya geldim :D
Zayıf yav hala da aynı gerçi
12-15 zayif
16-18 hafif tombik
Su an normal
Hayatımda hiç kilolu olamadım bebekken bile 😒
Ben yasima göre normaldim. #D
O zamanlar çok öekiciydim be😎😎
Zombi gibiydim bembeyaz :D
somalili çocuklar gibi
Forever cılız 😆😆
Hep zayıftım
İdeal kilomdaydım.
Tombikim *-*
tombistim
Zayıf...
Orta.
Hep zayif
Tombik
Cok zayifmisim
Zayiftim hep 😒
Hep aynıydım
Normaldim.
Zayıftımk
Zayifff
aynı böyleydim
çakı gibiydim
normal kanka :)
Ortası :)
Hep zayıftım :D
Zayıf
Normaldim😊
Zayif
hep zayıftım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar