Ailemden bıktım kimse bizimkiler gibi değil ayrı eve çıkmak istiyorum ilerde fikir verin?

20 yaşındayım üni kazandım ama ailem çok baskıcı en basitinden kahvaltıda ne yiyceğime saat kaçta yiyceğime bile karışılıyo odadayım koridordan geçerken sürekli odama bakıyolar dışarı çıkmam zaten çok büyük sorun kimseyle dışarı çıkamıyorum kim o yalan söylüyosun erkekle çıkıcaksın dimi git orospuluk yap deniliyo zor bela izin alınca da 30 kez arıyolar yanımdaki insanla konuşamıyorum. bizim evden minibüs durağı gözüküyo sürekli ben dışarı çıkınca camdan bakıyolar o durağa gitmez başka yerden yürürsem arıyolar nereye gittin yalan söyledin diye geçen durakta biri yol sordu annem aradı kim o adam niye konuşuyosun diye kartalda yaşıyorum daha kadıköye bile gidemiyorum istanbulun hiçbiyerini bilmiyorum utanıyorum. arkadaşım yok bu baskı beni dışarıya itti yanlış birliktelikler yaptım iyice sinirli mutsuz biri oldum akşama kadar evdeyim kilo aldım kendime hiç bakmıyorum üni bitince ayrı eve çıkmak istiyorum ama onada çok büyük tepki verirler ve cesaret edemiyorum tek yaşayan kızlara kötü gözle bakıyolar diye. napıcam yardım edin
Ailemden bıktım kimse bizimkiler gibi değil ayrı eve çıkmak istiyorum ilerde fikir verin?
Cevapla