Cok yanlis seyler yaptim ve pismanim? psikolojim cok bozuldu. bos bos yargilayacak olanlar gelmesin?

cogu genc kiz gibi benim de sevgilim oldu zamaninda (3 kez), ileri gitmedik ama biseyler yasadik (opusme ve s.). bunlardan pismanlik duyuyorum... ama en buyuk sorun en son sevgilimden ayrildiktan sonra dustugum boslugu doldurmaya calisirken yanlis yollara sapmak oldu. gercek hayatta degil ama bir sitede cam ile konusarak basladim. yalnizlik iste amac ilk basta sohbetti sadece. daha sonra yavas yavas acildm sacildim. yanlis seyler yaptim ve bazilarrinda yuzumu tam gosterdim. kim bilir belki kaydedenler de vardir. icimde bunun huzursuzlugu cok agir. kendime inanamiyorum donup yaptiklarima bakinca. bir yandan kendimi kimseye layik gormuyorum, bir yandan da duzeldigimi umuyorum. sanki ben degilde bir baskasi yapti tum bu sacmaliklari. simdi hem icimde bir korku var ya birgun video ve s cikarsa diye, hem vicdanim rahat degil. yanlislar yaptim ve essek gibi pismanim. ben o sacmaliklari yapan insan olmamaliydim... soruyorum simdi bu bozuk psikolojiyi nasil duzelticem? kendimden cok utaniyorum..
Cok yanlis seyler yaptim ve pismanim? psikolojim cok bozuldu. bos bos yargilayacak olanlar gelmesin?
Cevapla