Mesela ben niye kızdığımı açıklamaya çalışırken daha çok sinirleniyorum... :) :) :P :P


Bende öyleyim. Hayır zaten sinirliyim. Anlatırken deli oluyorum.
çünkü anlamamış olması da ekstra sinirlendiriyo
yok
kızdıgımı sakin bir dille anlatır
sonrada susarım..
O zaman çok tatlısın
Sinirli kızlara aşık oluyorum
Aynen tatlım benim ilgimi çekeni baş tacı yaparım
Dene ve Gör 😄
Cevap
10Cevap
Evet oluyo bunun sebebi senin yapmadigin biseyle suclanmak gibi hissediyosun ki oyle oluyo zaten
Bende senin gibiyim
Yanlis anasilmak istemiyorsun
Hakkinda veya dusunmedigin seyi olmus gibi gosterilmesine tahammul edemiyorsun
Dobra bir insansin
Tabi hele ki karşında ki seni dinlemiyor ve senin konuşmana izin vermiyorsa.. Şeytan dio vur kafasını duvara tamamdır. :)
sen kendini ifade etmeye çalıştığında muhtemelen karşındaki ya seni anlamıyor ya da anlamak istemiyor :(
Ay olmaz mı? Parçalamak istiyorumm.
İnsanlar anlamıyor çünkü..
Bende öyle olanlara gülüyorum
Bende aynen. bir de salaga yatıyorlar.
Karşındaki öküz ise normaldir sinirlenmen.
kendini ifade edemediğin için :)
Hem kızarım , hemde gözlerim dolar
anlamazsa açıklarken
Oluyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar