AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
o cizgi ask ile befret arasnda olur
sevginin zıttı vurdum duymazlikdir.
aşk ve nefret dip noktalar
ama su var askin yalanı olur ama nfretin olmaz
vurdum duymaziktan kastim kayitszlik
Nefrette sevgide bir birine yakin duygular ikiside kalptedir. Beyin e kalmis gerisi.
Beklentin varsa ve tersi gerçekleşip hayal kırıklığı yaratıyorsa nefrete dönüşür.
sen ne yana geçmek istiyorsun önce onu söyle yardımcı olalım
Donusumu olmayan 2 durum bence. Birini severken daha sonra nefret edebilirsin ama nefret ederken sevemezsin.
Bazen bir cümle, bazen bir bakış, bazen bir davranış ile o çizginin şirazesi kayabilir ;)
nefret çok güçlü bir duygudur değer verdiğin kişiye ya da geçmişte değer verdiğin kişiye karşı nefret hissedebilrsn
Eger iyi biriysen sevginle nefreti ezip gećersin baska yolu yok
Zıt şeyleri sever insan işte ne dersin insan oğlu :)
O ince çizgiyi bir anda değil yavaşça geçmek lazım yoksa çizgi buluşma olmadan kopar uçurum olur aşağısı
Güven bir nevi..
Birisini çok seversin güvendiğindendir
Birisinden çok nefret edersin güvenmediğindendir,
Yitirilen güvenler zamanla kazanılır..
sevgiden nefrete geçiş kolayda nefretten sevgiye zor. bence orda ince değil epey bir çizgi var
Bende Nefret ediyorum gibi sanırım Kırgınlığım, içinmiş yüreğimin acısından..
Nefret ettiğim birini sevemem ama sevdiğim birinden nefret etmem bir hareketine bakar. Cidden yanlış bir hareketini, davranışını gördüğüm an sevgi falan biter^^
Ahlaklı, saygılı, ilgili ve sevgi dolu olduğu sürece kalbimin baş köşesinde taht kurarken bunlarin bitanesi bile olmasa o kişiye olan nefretim gün geçtikçe artar.
Fazlası olan her şey usandırır insanı. Fazla ilgi fazla sevgiden bıkarız ama bazen de ilgisizlikten yakınırız. Yani bunlar dozunda olduğu sürece her şey yolunda gider.
bence o senin elinfe olan bırsey degıl zamana bıraak
Bence bu tamamen karşı tarafın hareketleriyle kendini belli edebilecek bir durum. Tabi kişinin insan sevgisiyle de alakalı.
Çocukça davranışlardır bunlar insanın içinde olan çocuksu duygular yani az olgun olursa sahip olamasa bile onun mutlu iyi olmasını ister
"Nasıl ki her SEVEN AŞKA varamaz ise, Her KİN tutanda İNTİKAM alamaz. Çünkü AŞK için SEVMEK, İNTİKAM için NEFRET yetmez."
Bir insan birinden nefret ediyorsa ona zaten değer veriyor önemsiyor demektir e nefret ettiğine göre seviyordur
O her zaman öyle olmuyor nefretin bile türleri var. Düşmanından da nefret edersin bunun sebebi sevmen değer vermen değil kıskançlık ya da sevdiğin birine zarar vermesi olur mesela.
İlgisiz kalan sevginin başka nedenlere gebe kalmasıyla birlikte nefret doğar diye düşünüyorum. nefret ettiğin kişiyi sevmek etkileşimle alakalı alışkanlığa dönüşen süreçte cabası
sevilene nefret etmek sevmek dugusundan kaynaklanıyor
Çizgiyi geçmek için ön yargılı olmamak gerekir diye düşünüyorum..
Verilen degerin duyulan sevgi ve sayginin kötüye kullanilmasi
Sevdiğin bir insana karşı o kadar kalındır ki o çizgi , bazen nefret ederek bile sevilebilir..
Ya seversin ya nefret edersin arafta bir duyguyu tanımlayamıyorum
ıkı durumda cok olağan bence ınsan duygularla dolu bır varlık ve o duygular anlık degısebılır :)
sevgi sahte olabilir ama nefret kesinlikle sahte olamaz :)
Karşı tarafın nefret edilecek biri olmadığını anlayınca çizgi geçilir.
Nefret de sevgi de aynı aslında seçiyoruz ama istedgmiz gibi davranmadigi için uyuz oluyoruz
Cok sevdigim birinden nefret ettim. Deli gibi bir sevgiyi nefrete donusturenler dusunsun.
İnsan en sevdıklerıne cok sınırlenırmıs ve nefret edermiş
Aşkla öfke, sevgiyle nefret kardeştir. İlk ikisi geçici sonraki ikisi kalıcıdır
Tanıdığımız tüm yönlerini severiz ama o tanıyamadıklarımızdan ibarettir. Bunu farkettiğimiz zaman nefret duygusu ağır basar galiba.
aynen eskiden sevdigim bir cogu insandan nefret ediyorum.. insan sevnce korlesir.. gormez karsindaki kotulugu.. ama kaziklari yeince anlar...
Ufak gulumsemeyle guzel bir sozle gecilir nefretten sevgiye.. Ama sevgiden nefrete biraz zor. Ask farkli dunya..
İp cambazları vardır. İplerin üzerinden yürürler. Sende ip cambazı olup ipin üzerinden yürüyeceksin.
Sen olabildiğince önyargısız olabilirsen çizginin hangi tarafında olacağını karşı taraf belirler.
Karşıdaki seni severken gavatlik yap bak nasıl geçiliyor izle
Nefret edip de sevmek daha zor sevip nefret etmekten...
Nefretimi sevgiye çeviren henüz olmadı. Ben birinden nefret etmişsem konu kapanmıştır.
Cok karisik isler , umursamaz olursan nefret edersin, sevmessin , kiskanirsan seversin
Sevgiden nefrete geçilir fakat nefretten sevgiye geçilmez.
Sevdiğim insandan nefret ettm sonra yine sevdim öyle bir bokluk
o ince çizgiyi ayakta tutan gurur ve kibirdir. bunların da yok edilmesi çok zor
kişinin yaptığı iğrenç bir durum olur nefretimn başlar
Ben nefret ettiğim birine karşı sonradan sevgi duymuştum :)
sevgiden nefrete yönünde çizgi ok de tersini pek görmedim
Davranislarindan dolayi nefret edebilirim kolay bir sekilde.
birine hissedilen sevgi ve nefret ayni duzeyde demis bir düşünür
O çizgiyi araba ile ya da yürüyerek geçebilirsiniz
Sensiz olmaz, sen olursanda olmaz gibi birşeydir herhalde.
Sevginin yaninda getirdiği hırsın yan etkisi nefret bence. Fazla sevilmemeli.
seven kişi cok kolay nefret ederse demek ki sevmiyor demektir
Hiç farkında olmuyorum bir bakmışsın çok sevmişim bir bakmışsın düşmanımdan bile çok nefret etmşim
ince çizgi bile yok aynı şey bence
Güven vermesi ve güvenini kırması ;) :D
İnce çizgiler zordur..
olaylar, yaşananlar...