Yalnızlık acısı çekiyorum, benim acımı birazcıkta olsa azaltacak yorumlarınızı bekliyorum?

Yalnızlık acısı çekiyorum, benim acımı birazcıkta olsa azaltacak yorumlarınızı bekliyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 'Yanlızlık olucaktı pardon'
Yalnızlık acısı çekiyorum, benim acımı birazcıkta olsa azaltacak yorumlarınızı bekliyorum?
Cevapla