Yalnız olduğum için acı çekiyorum, fikir verir misiniz?

İlişkilerim ufak tefek flörtleşmek dışında ilerlemedi. Zaten evlilik öncesi cinselliğe de karşıyım. Olacaksa ciddi bişey olup ilerde evlenelim diye düşündüm. Şimdi yaş 25 i geçti. Ruhsal ve fiziksel tatmin olamamanın üzüntü ve gerginliğini sürekli hisseder oldum. İş güç hobi demeyin hepsi var. Hani erkekler kendilerini erkek gibi hissettiren, sıkmayan sarışın kadınları isterdi (Ruslar gibi). Açıkçası böyle biriyim. Talep görüyorum ama kimseden etkilenemiyorum. Gerginlik mutsuzluk hat safhada. Tanışalım demeyin burdan olmaz ayrıca kapalıyım. Fosil falan da demeyin çok küçük gösteriyorum. Sadece fikir verin lütfen.
Yalnız olduğum için acı çekiyorum, fikir verir misiniz?
Cevapla