Cok canım dikildiği için yeni soru soruyorum yalnızlık mi daha kötü bir his dislanmak mi?

Kalabalık bir ortamda mi yanlız kaldığında üzülür insan dislandigindami yoksa

Cok canım dikildiği için yeni soru soruyorum yalnızlık mi daha kötü bir his dislanmak mi?
Cevapla