Arkadaşlar sizce insan içinden geldiği gibi mi konuşmalı yoksa rol mü yapmalı?

Örneğin ben kaba saba konuşurum, küfürlü benzetmeler yaparım. Kendimi ifade ediş şeklim bu. Fakat gelenek ve toplumsal ahlakla yetişmiş insanlar beni yadırgıyorlar. Çoğu insanın içinde olup bastırdığı şeyleri dışa vuruyorum sadece. Bu kötü bir şey mi?
Arkadaşlar sizce insan içinden geldiği gibi mi konuşmalı yoksa rol mü yapmalı?
Cevapla