O çapkın rüzgar uçurdu eteklerini
Benim suçum yok o bozdu
İnan ki bütün iyi niyetleri mi 🥳
Şeytan azapta ✌️
Farkında olmadan çok mimiklerimi kullanırım tabi bundan habersiz olduğum için hep mimiklerin çok tatlı vs diyorlar di Allah Allah ben bir şey yapmıyorum ki derdim sjjss bi4 gün video çekeyim dedim canım sıkılıyor 😂😂 tabi çekerken bir şey fark etmedim sonra bir izledim allahh kaslar bakışlar konuşma konustukce gülümseme şekillerin de bile mimik var Allah belanı vermesin rüya senin emi dedim buneeee 😁
mimikler anlatımı zenginleştirir güzelleştirir. bazen bir şey söylemesen de anlatır derdini mimikler. özellikle tiyatro ve sinema sektörü mimiklerle yaşıyor :)

sence :P resimde bile böyle duran ben konuşurken kaş göz mimikler her yerim oynar:P
Cevap
28Cevap
Evet severim ben de kullanırım zaten ve mimik kullanmayanlar bana şey geliyor sanki robot konuşuyormuş gibi
Evet, konuşurken jest ve mimikleri yerinde kullanan insanları daha keyifle dinlerim
Evet beğenirim severim. Ben de kullanıyorum galiba dikkat etmedim kendime.
Evet yapmayı da severim. Sadece mimik değil jest de yapmayı severim belirli noktalarda.
Benim mimiklerim elim kolum gibidir. Mimik severim.
Mimikle konuşabilen insanlar samimi, tatlı ve sempatik oluyorlar bence
abartmamak kaydıyla jest ve mimik kullanıyorsa severim, ama abartılısı sıkıcı ve itici gelir
Mimikler cirkin bir insanı güzel yapabiliyor ama
Güzel bir insanı daha mı güzel yapıyor 🙄
Aşırı mimik olduğunda sinir bozucu olabiliyor dozunda diyelim
Ben mimik falan el kol ne varsa kullanıyorum. :D
Bende öyle ellerim durmaz konuşurken 😏
Yoo normal sohbette bile ben öyleyim 🙄
Kullanmıyorum sanırım kullananada dikkat etmiyorum pek
cilveleşirken dil atıyom o sayılır mı?
Hayır 😏
Sinirli anını dilini bükerek anlatanlara ayar oluyorum
Bilmeden kullanmışlığım vardır 😄
Aşırısı iyi değil.
Evet, sevimli oluyorlar.
Mimik kullananları severiz
Evet daha hoş ve tatlı oluyorlar.
Bazıları çok tatlı oluyor
Ağzın yüzün oynamasın ulan, derim
Yani arada kullanırım
Mimik kullanan insanlara bayılırım, bende çok fazla mimiklerimi ve el hareketlerini kullanırım.
Mimiklerimle anlatırım
Normal gayet
Evet..
Evet
Yes...
Kullanirim severim
Daha samimi
Yes kullanıyorum
Ben robot gibiyimdir
Minik önemli
kesinlikle kullanıyorum..
evet çok
Yani bazen
Evet evet
Evettt
Çok tatlıca hemde
evet beğeniyorum
Evet kullanırım
Yok kullanmam pek
Evet
dersimli misin :)
Hayır
tüh yanlış tahmin :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?