Konuşurken mimik kullanan insanları beğeniyor musunuz?

Peki siz mimik kullanıyor musunuz?
Bir soruda iki soru oldu neyse ✌️
Güncellemeler
+1 yıl
O olan oldu
O çapkın rüzgar uçurdu eteklerini
Benim suçum yok o bozdu
İnan ki bütün iyi niyetleri mi 🥳

Şeytan azapta ✌️
Konuşurken mimik kullanan insanları beğeniyor musunuz?
Cevapla