Yazım veya imla hatası yapan insanlardan soğuyorum. Aranızda ben gibi olan var mı?

Dilbilgisi çok önemlidir benim için. Gurbetçi
olmama rağmen küçüklüğümden beri bir takıntım var bu konuda, yalnız sadece Türkçede değil aynı şekilde Almancada ve birkaç dilde daha.

Karşımdaki insan sürekli imla hatası yapıyorsa, istem dışı direkt soğuyorum.

Çok iyi anlaştığım bir erkek var. Bana geçenlerde dualarım seninle yazıcağına... DUVALARIM seninle yazdı yahu 😖 Gel de şimdi soğuma bu çocuktan ! İnsanları kırmayayım diyorum ama içimden hep şu sıkça yapılan yazım hatalarını düzeltesim geliyor..

Var mı ben gibi düşünen ve bu konuda takıntılı olan? Siz ne diyorsunuz? Yoksa normal değil miyim ben 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes bi' laf sokma derdinde, içiniz ne kadar fesat yahu. Ben kusursuzum demedim! Benim de hatalarım vardır illa ki! Laf sokucağına az da olsa keşke yardımcı olabilseydiniz.
Yazım veya imla hatası yapan insanlardan soğuyorum. Aranızda ben gibi olan var mı?
Cevapla