Bir insan boşluktan nasıl kurtulur? Depresyon belirtisi mi yaşıyorum acaba?

Gerçek anlamda boşluktayım, hayatımın her anlamında. Bir kuyu var ve ben o kuyunun artık en dibindeyim, her yer karanlık ve aydınlığı bulamıyorum. Belki de bulmak için çaba sarf etmiyorum.

Her zaman bir amacım vardı, bir amaç için yaşadım ama şu son dönemlerde amacım umurumda bile değil. Neden yaşadığımı bilmeden geçiyor günlerim, neden nefes aldığımı bilmeden. Hiçbir şey yapmak istemiyorum, ruhsal olarak boşluktayım hiçbir şey dolduramıyor içimi, hiçbir şey durduramıyor gözyaşlarımı.

Nasıl yakamı kurtarırım bu kuyudan kendimi?
Bir insan boşluktan nasıl kurtulur? Depresyon belirtisi mi yaşıyorum acaba?
Cevapla