Çok sıkıcı biriyim, herkesi kaybediyorum ne yapmalıyım?

Çok sıkıcıyım, arkadaşlarım, ailem, sevgilim hepsi bir süre sonra benden sıkılıyor. Konuşacak bir şey bulamıyoruz. Yavaş yavaş uzaklaşıyorlar. Sizce ne yapmalıyım? Çok önemli herkesi kaybediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olacak var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olacak?
Çok sıkıcı biriyim, herkesi kaybediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla