Hayattan çok sıkıldım. Tanıştığım insanlardan da sıkılıyorum. Ne yapmam lazım?

Karşı cinsten biriyle tanissam canım sıkılıyor artık. Sürekli konuşmakta yoruyor ve sanki sadece kendim çabalar gibiyim. Genel hayattan sıkıldım aynı zamanda. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.
Hayattan çok sıkıldım. Tanıştığım insanlardan da sıkılıyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla