7 senedir sevgilim yok! Artik sabrim tukeniyor? Kimse benimle ne konusuyor ne caba gosteriyor?

Merhaba arkadaslar,

Ben yurt disinda yasiyorum. 7 sene once bir sevgilim vardi, ama ondan ayrildik.
Neyse ozamandan bu yana hic sevgilim olmadi! Nekadar caba gostermis olsamda, insanlar benim icin caba gostermiyorlar. Buda benim artik zoruma ve sinirime gidiyor.

Yasim 24 ve minyon tipli oldugum icin insanlarin cogu beni 18 ya da 19 saniyorlar. Nezaman ben kendi yasimi soylemis olsam onlar benimle ihtibartiimi kesiyorlar..

Buda beni hic mutlu etmiyor. Bunu yazma nedenini belirtiyimki (burdan birisini aramiyorum) ama normal olarak ne yapmam lazim? Siz benim durumda olmus olsaydiniz napardiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Not: cirkin filanda degilim!!!
7 senedir sevgilim yok! Artik sabrim tukeniyor? Kimse benimle ne konusuyor ne caba gosteriyor?
Cevapla