Merhaba arkadaslar,
Ben yurt disinda yasiyorum. 7 sene once bir sevgilim vardi, ama ondan ayrildik.
Neyse ozamandan bu yana hic sevgilim olmadi! Nekadar caba gostermis olsamda, insanlar benim icin caba gostermiyorlar. Buda benim artik zoruma ve sinirime gidiyor.
Yasim 24 ve minyon tipli oldugum icin insanlarin cogu beni 18 ya da 19 saniyorlar. Nezaman ben kendi yasimi soylemis olsam onlar benimle ihtibartiimi kesiyorlar..
Buda beni hic mutlu etmiyor. Bunu yazma nedenini belirtiyimki (burdan birisini aramiyorum) ama normal olarak ne yapmam lazim? Siz benim durumda olmus olsaydiniz napardiniz?
Ben yurt disinda yasiyorum. 7 sene once bir sevgilim vardi, ama ondan ayrildik.
Neyse ozamandan bu yana hic sevgilim olmadi! Nekadar caba gostermis olsamda, insanlar benim icin caba gostermiyorlar. Buda benim artik zoruma ve sinirime gidiyor.
Yasim 24 ve minyon tipli oldugum icin insanlarin cogu beni 18 ya da 19 saniyorlar. Nezaman ben kendi yasimi soylemis olsam onlar benimle ihtibartiimi kesiyorlar..
Buda beni hic mutlu etmiyor. Bunu yazma nedenini belirtiyimki (burdan birisini aramiyorum) ama normal olarak ne yapmam lazim? Siz benim durumda olmus olsaydiniz napardiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Not: cirkin filanda degilim!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar