Restoranlarda hazır içecek fiyatlarının aşırı pahalı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kola, hazır ayran, meyve suyu... gibi seninde marketten alabileceğin hazır ürünleri 2 katı 5 katı gibi rakamlarla satılması hakkında ne düşünüyorsunuz

Ben anında soğuyorum o firmadan ya tek yaptığınız şey alıp satmak market bile öyle üstüne para eklemiyorken onların böyle bir şey yapması beni sinir ediyor emek verilip yapılan yemeğe 30 tl vereyim (hadi onda şefin emeği var) ama bana markette 1.5 tlye satılan kolayı 3 tl 5 tl gibi rakamlara satmasınlar
Güncellemeler
+1 yıl
Ya gerçektne çok tuhaf bir milletiz herkes restoranları savunmuş. Market kolayı 1.5 tlye satarken kar etmiyor mu onun kadar kar etmek yetmiyor hadi 2 tlye sat. Ama 5 tl tamamen fırsatçılıktır. Sanki restoran 2 tlye satsa zarar edecek. Koladan kazanmasa müesseseler batacakmış
Restoranlarda hazır içecek fiyatlarının aşırı pahalı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla