Güncellemeler
+1 yıl
Ciddi cevaplar lütfen. Erkekler ne zaman acı çeker?
hiç sevgilim olmadı daha doğrusu ne karşıdaki ne ben açılamadım başkasıyla oldu sonra yıllarca acısını yaşadım 2001 oldu 2010 kadar sürdü ama ilk zamanları daha acılı oluyor hep arabesk dinleyim bir odaya kendimi kapatmıştım
kaybettiğinin değerini geç anlarlar bu dönem içinde birini bulursa unutur gider
Cevap
5Cevap
Bizler Acı Cekmeyiz. Direk Kendımızı Alkole Maddeye Vururuz.
Evet ilk 1ay çok zor sonra alışıyor insan
Odun kısmısı acı çekmez
Alakası yok. Belki biraz özlem duyabilirler
Biz acıyı adana dürümde seviyoz hacı
Dogru degil
yok öyle bişey
dogrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar