'Bir gün ölmek için, her gün yaşıyoruz' sözü size ne hissettirdi?
1-2 kelime veya cümle ile açıklayabilir misiniz?
1-2 kelime veya cümle ile açıklayabilir misiniz?
Bir gün sevdiğin adamın seni seven gözlerle bakması için acından hergün ölmek.. Benim aklıma bu geldi :/
Kaçınılmaz ölüme ulaşmak için önce yaşamam gerektiğini..
Bir gün ölecez ama o olana kadar hergün yaşıyoz...
daha iyi anlatılamaz bence...
Öleceğini bile bile seviyor insan, bana bunu hissettirdi :) **
Cevap
10Cevap
Depresyon hastası yazmış. Ot gibi yaşamaya çağrıyor gibi😕 Tabii ki ölürüz ama bu günler o günler son gün gibi yasamak gerek☺
yani aldığımız nefesi bile geri veriyorken neden bu hayat yorgunluğu ve çile.. yani ölmek bir şey değil yaşamamak müthiş bir şey..
Memento mori...
Memento te hominem esse...
Respice post te! Hominem te esse memento!
Sadece yaşamak için yaşayanları aklıma getirip üzdü...
herşeyin sonu vardır
bu hayat gelip geçici
ve herşey yalan
gerçeğe kavuşmak var ucunda
Saçma geldi Ölmek için yaşamıyoruz amaç değil sonuç o
söyleyenin mutsuz olduğunu hissettirdi yazık :)
Hergun yasamak için ölüyoruz aslında
en sonunda ölcez işte
Hergün yaşamak için bir gün öleceğiz ile aynı :)
Hizli yasa genc öl?
acayip :D :D
Ölsek bitse bu acı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar