sinir oldum durduk yere bir insanın morali niye bozulur ortada bir problem, sorun yok :/ nasıl geçecek bu bilen birisi var mı
her zamanki rüşvetimide vereyimde gelin soruma

her zamanki rüşvetimide vereyimde gelin soruma


Duygusal bir yapıya sahipsin
Yani biraz meyilli olmandan kaynaklanabilir
ya da havanın kasveti etrafında ki negatif enerjide buna sebep olabilir
:D:Dd haha deneyeyim bunu bir
pufff bende de oluyor aynısı, yalnız değilsin. geçmesi içinde en etkili çözüm sevdiklerine sımsıkı sarılarak. yani ben öyle yapıyorum.
Cevap
5Cevap
özlem, hatırlarsın çöker anarsın geçer :)
Geldiği gibi birden gider :)
Cevabını bende bilmiyorum rüşvet için geldim :)
Canımız çekti :D
çeker tabii kurabiye bu :D
bozulur. nedensiz.
Tokum be :D Herkese Gelir Öyle :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar