Sebepsiz yere canım sıkılıyor, moralim bozuluyor?

Sebepsiz yere canım sıkılıyor. Yemek yemiyorum acıkıyorum farkında değilim çok zayıfladım. Resmen kabuğuma çekildim kimseyle konuşmuyorum ve konuşmak istemiyorum. Herşeye alınıyorum kızıyorum sinirleniyorum. Çok mutsuz ve çirkin hissediyorum. Hiçbir kız'a aşık olamıyorum. Hiçbir şey beni mutlu etmiyor.
Sebepsiz yere canım sıkılıyor, moralim bozuluyor?
Cevapla