Sağlık sorunlarımdan dolayı çok kilo aldım, kansızlık var tiroid sorunum ve hipoglisemim var ayrıca depresyondayım aylardır çok stresli hayatım... Şu resimdeki kız gibi ölçülerim aynen evet ayı gibi oldum kiloluyum biliyorum :( ama sağlık sorunlarımı düşünmeden bunu her gün yüzüme vurmaya gerek yok çirkin bir şekilde :( Spor yapıyorum ve beslenmeme dikkat ediyorum ama çok yavaş veriyorum sağlık sorunlarımdan dolayı :( bunu kimse düşünmüyor :(
Annem bana "çok korkunç oldu basenlerin daha çok spor yap" deyip duruyor elimden geleniyapıyorum ama çok spor yapamıyorum kansızlık var bayılcak gibi oluyorum :( zamana ihtiyacım var herkes sadece kilomu eleştiriyor :((( ölmek istiyorum :(((
Ölmek istiyorum :( neden insanları dış görünüşüne göre yargılıyorlar?
Bence çevrende boş konuşan kafaları takıntı yapma. Biraz insanlıktan nasiplerini almış olsalardı destek olurlardı. Önce sağlık sorunlarına odaklan onları atlatmayı hedefle kendine. Bu sürede yapabildiğin kadar sporunu yap günde 1200 kaloriden fazla almamaya özen göster protein ağırlıklı beslen. Bahsettiğin problemlerde yemeden kaynaklı kilo almazsın hormon bozukluğu ve kullandığın ilaçlar kilo yapar. Bunu engellemeyezsin ancak yavaşlatabilirsin. Önceliğini boş konuşanlardan al sağlık sorunlarını halletmeye ver.
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim... uygulamaya çalışcam bunları... en zoru umursamaz olmak çevreye karşı :(
Annem babam kardeşim ve akrabalar :( Akrabalarla görüşmem ama ailem zor.. Kendi ayaklarımın üstünde durup evden ayrılcam en kısa zamanda böyle olmuyor... Mesafeli davranıyorum onlara artık
resimdeki kızın cookkk cokkkk asırı bir kilosu yokki.. tamam almıssın kiloyu.. ama elinde olan bişey değil anlattıklarına göre.. tiroid sorunu olan insanlar hızlı kilo veremezler zaten. tiroidin sıkıntısı bu.. dediğim gbi abartı şişman bir tip değil resim.. balık eti tabiri halk arasındaki.. ayrıca sen kendınle barısık mısın? en önemlisi bu.. bu yaşta üç beş kişi kilolusun dedi diye ölmek de neymiş?
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim cevabın için moral verdin bana... Çok hassasım söylenenlere alınıyorum işte umursamaz olamıyorum :( Ben kendimle barışık olmaya çalışıyorum ama bir şekilde yine mutsuz ediyorlar beni keşke daha güçlü olsam :(
bak arkadasım takılmaz değil takılır.. ama saplantı haline getirme bunu kendinde. elinden geldiğince ve sağlığını tehlikeye atmadan sporunu yap yediklerine dikkat et biraz. ve robın sharma'nın ferrarisini satan bilge diye bir kitabı var seviyprsan okumayı bunu da tavsiye ederim sana. ama abartı bir şekilde kilonn yok bence resimdeki gbiysen eger basen ve biraz göbek sorunu bu.. çözülmeyecek bişey de değil bunların.. bu gençliğine yazık etme fazlalık 8-10 için böyle takıntılara girerek.. bunları söylüyorum yapılamayacak bişey değil çünkü.. 175 boyunda 92 kilo iken 6 aylık düzenli beslenme ve sporla 77 kilo ya düşen biriyim ben..
milleti çok fazla takma.. kendinle barış önce ama.. kilosusun diyenlere mutluyum yağlarımla de içten olmasa bile de. annen kzıım basenlerin cok cıkmıs derse buyuk popodan hoslanıyorum de.. bir kaç kere söyler ve sonra kimse bişey demez hale gelir. ama sen kilolusun dediklerinde evet yaa uff nasıl zayıflıcam dersen eger bu zaafındır ve çoguları bunun üstüne gider.. içten içe olmasa da dısarıya karsı kendinle barış.. pes etmeden iradene yenilmeden yediklerine dikkat et ve sağlıgını tehlikeye atmadan spora devam et aksatmadan eminim ki sende başaracaksın.. 6 ayda olacagına 8 ayda olur tiroid bozulugu yüzünden ama sen pes etmezsen canım mutlaka olur... MUTLAKA OLUR..
Kan değerlerlerinin yükselmesi için kırmızı şeker pancarı yemeni tavsiye ederim, salata olarak rendeleyip yersen, kiloda yapmıyor, hatta metabolizmayı hızlandırıyor... Ayrıca tiroid için bitkisel kürler veya alternatif seçenekleri denemelisin. Egzersizlerini ihmal etme ve az kalorili yiyecekleri tercih et ama en önemliside özgüvenini kaybetme, geçmiş olsun...
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sağol canım uygularım dediklerini... İnşallah düzelir ama en önemlisi özgüvenimi kaybettim çevrem yüzünden :(
Çevrenden biraz uzak durmalısın gibi geldi bana, yani senin durumunu biliyorlardır, buna rağmen senin prikolojini bozuyor olmaları ilginç doğrusu... Bende hipertiroid vardı ve çok zafılatmıştı, ilaç kullanıyordum ve bir gün tesadüfen doğanın bitkisel ballı ürünlerini gördüm ve cildime yarar diye düşünerek enginarlı bal aldım ve yedim biliçsizce... Kontrol zamanım geldiğinde değerlerimin düştüğünü ve normala döndüğünü gören doktorum çok şaşırmıştı, bende şaşırmıştım ve doktorum inanamadı, tekrar tahlil yaptırdım ve doktorum bu kadar çabuk iyileşmiş olmama çok şaşırdı , yani ben cildim için yemiştim ama yılardır tahlillerimi düzenli çıkıyor, sanada tavsiye ederim...
Saçmalama ya , insanlara aldırış etme. Hirslan ve en kısa zamanda zayiflamaya bak. Kendini yıpratma sakin. Insanlarin ne dedikleri umrunda olmasın bosversene
Ailenin moralini bozması degil destek vermesi lazım. bu arada geçmiş olsun. bu işlerden fazla anlamam ama bir diyetistene git. ve mümkünse her gün düzenli spor yapmaya çalış. kendinle barışık ol bu durumda oldugun için kendini aşalayip nefret etme.. İnşallah düzelirsin.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim... inşallah düzelir en kısa zamanda... Ailem destek olmuyor eleştiriyor sadece... Haliyle kendimle barışık olmak zor oluyor aynalara küstüm :( intiharı bile düşündüm :(
Konuştum kaç kere anlamıyorlar daha kötü davranıyorlar o zaman "gerçekleri söylüyoruz sadece alınma" falan diyorlar incindiğimi psikolojimi bozduklarını anlamıyorlar :(
Ozaman çok anlayışsız bir ailen var. kusura bakma. :s. Şöyle yap kimsenin dediklerine takma aileninde. Sporuna beslenme dikkat et. kendini motive et moral ver.
farzet kaderindeki insan tombul bir hanım istiyor ; isyanin bosa ya kolun ya da bacagın olmasa diye düşün o zamanda dalga gecenler sana acırdı.. acınmak daha beter.. onlar aynaya bakip kıçına gülsünler..
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın bende yine halime şükredip kendimle barışmaya çalışıyorum ama izin vermiyorlar hep kilomu eleştiriyorlar :(( Kıyafet alcam zayıflayımca al diyorlar düzgün kıyafetim de yok çok mutsuzum :(
takma milleti kafana göre takıl bana göre kilolu bayan zayiftan daha cekci en ônmlisi cana yakin. intrntten vak kuyafetlere kilolular icin yakisan renk rarz model al
Spor yapiyorsan kalorisi az ve yagsiz tuket sifir yag olsun kan yapici olarak sevdigin bisey bul o da dusuk kalorili olsun dut pekmezi guclu bir kan yapicidir çok tuketme ama 3 ay sabret 15 kgsonra sen millete nanik yaparsin
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sağol tavsiyelerin için. Sağlıklı yağlar gerekli şeker ekmek karbonhidratlardan uzak durmam protein sebze sağlıklı yağ yemem lazım yavaş olsada veriyorum... 3 ay içinde fark eder baya inşallah..
Ya bosversene mesela bana da herkes hayret eder neden kilolu kizlardan hoslaniyorum diye. Sakon ayi gibiyim deme. Çevrenden de seni beğenen vardir ama söyleyemeyebilir. Ben olsam mesela hemen dikkatimi çekerdin ve bir sekilde tanışmaya çalışırdim seninle.
Bk gerçekten moral bul diye, pskolojini düzelt diye yazmıyorum, yani bunlar tamamen içimden gelen şeyler, yani karşında zayıf kızlara bakmayan kilolu kızlardan hoşlanan biri var.. moral olarak düşünme yani sen de bu hayatın bu parçasısın ve seni bu halinle beğenenler vardır.
rica ederim. bak en önemli sır bir şeyi kafana takmamak. bak kilo da verebiliyorum diyorsun. yavaş yavaş ne derlerse desinler umrunda olmasın. sağlığın önemli. azimle hepsini verirsin. sakın üzülme. kolay gelsin :))
Kimse için ölmek isteme. O insanların hepsi beyinsiz inanabilirsin buna. Hiç birini takma.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bende senin gibiyim aynı hastalıklar bende de var 2 kilo aldım 51 kiloyum :( boyum kısa kilom fazla ne yapıcam bilmiyorum yüzümde tüyler vücudumda tüyler var insanlar dışlıyor
Tek güvendiğin şey bedenin ne kadar acı, laflarına dikkat et yarın ne olacağı belli olmaz hastalanırsın kaza geçirirsin sağlığından olursun büyük konuşma. Sadece vücuda bakan erkeklerle de benim işim olmaz zaten senin olsun onlar.
En İyi Cevaplar