Ölmek istiyorum :( neden insanları dış görünüşüne göre yargılıyorlar?

Sağlık sorunlarımdan dolayı çok kilo aldım, kansızlık var tiroid sorunum ve hipoglisemim var ayrıca depresyondayım aylardır çok stresli hayatım...
Şu resimdeki kız gibi ölçülerim aynen evet ayı gibi oldum kiloluyum biliyorum :( ama sağlık sorunlarımı düşünmeden bunu her gün yüzüme vurmaya gerek yok çirkin bir şekilde :(
Ölmek istiyorum :( neden insanları dış görünüşüne göre yargılıyorlar?

Spor yapıyorum ve beslenmeme dikkat ediyorum ama çok yavaş veriyorum sağlık sorunlarımdan dolayı :( bunu kimse düşünmüyor :(

Annem bana "çok korkunç oldu basenlerin daha çok spor yap" deyip duruyor elimden geleniyapıyorum ama çok spor yapamıyorum kansızlık var bayılcak gibi oluyorum :(
zamana ihtiyacım var herkes sadece kilomu eleştiriyor :((( ölmek istiyorum :(((


Ölmek istiyorum :( neden insanları dış görünüşüne göre yargılıyorlar?
Cevapla