mesela bir kaç aydır biriyle aramda güzel mi güzel, yalansız mı yalansız bir ilişki var.
ve bugün birden engellendim.
ardından ulaşmaya çalıştım cevap vermedi. bende biraz becerilerimi kullanıp, bir kaç arkadaş yardımıyla da soyağacını birazcik ortaya çıkardım. sadece ulaşabileceğim bir numara ararken...
Mesela annesinin adını öğrendim, kızın gerçek adını ve soyadını öğrendim,
sosyal medya kullanmıyorum dedi ve tüm sosyal medya hesaplarını öğrendim,
Annesinin gerçek telefon numarasını öğrendim, Teyzesinin nerede yaşadığını öğrendim,
Bir kaç akrabasının telefon numarasını öğrendim,
ve en önemlisi de,
kızın 1 ay sonra evleneceğini sosyal medya üzerinden öğrendim.
Sonra kına davetiyesinin üzerinden çocuğun annesinin ve babasının adını soyadını,
Çocuğun da doğal olarak adını soyadını, Çocuğun telefon numarasını bir arkadaş aracılığıyla öğrendim.
Sizce ben nasıl bir kötülük yapabilirim?
Böyle şantaj falan yapsam, şu anda tüm ailesine konuşma loglarını falan gönderip yapabilirim. Ama yapmayacağım.
En basiti instagram'da tüm fotoğrafı beğenen ve yorum yapan kişileri etiketleyip, link verip konuşmaları okumalarını da sağlayabilirim. Ama bunu da yapmayacağım. Kıza bir şart koştum, dedim ki bana ulaş ve ne kadar karatersiz olduğunu tek tek anlat. Sonra umurumda olmayacaksın.
Sizce bu kız kötülüğü haketmiyor mu?
Bence hakediyor, ama ben kötülük yapamıyorum... Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Tek isteğim arayıp her şeyi anlatması. Ardından sırtımı dönüp gideceğim. Doğru mu yapıyorum sizce de?
ve bugün birden engellendim.
ardından ulaşmaya çalıştım cevap vermedi. bende biraz becerilerimi kullanıp, bir kaç arkadaş yardımıyla da soyağacını birazcik ortaya çıkardım. sadece ulaşabileceğim bir numara ararken...
Mesela annesinin adını öğrendim, kızın gerçek adını ve soyadını öğrendim,
sosyal medya kullanmıyorum dedi ve tüm sosyal medya hesaplarını öğrendim,
Annesinin gerçek telefon numarasını öğrendim, Teyzesinin nerede yaşadığını öğrendim,
Bir kaç akrabasının telefon numarasını öğrendim,
ve en önemlisi de,
kızın 1 ay sonra evleneceğini sosyal medya üzerinden öğrendim.
Sonra kına davetiyesinin üzerinden çocuğun annesinin ve babasının adını soyadını,
Çocuğun da doğal olarak adını soyadını, Çocuğun telefon numarasını bir arkadaş aracılığıyla öğrendim.
Sizce ben nasıl bir kötülük yapabilirim?
Böyle şantaj falan yapsam, şu anda tüm ailesine konuşma loglarını falan gönderip yapabilirim. Ama yapmayacağım.
En basiti instagram'da tüm fotoğrafı beğenen ve yorum yapan kişileri etiketleyip, link verip konuşmaları okumalarını da sağlayabilirim. Ama bunu da yapmayacağım. Kıza bir şart koştum, dedim ki bana ulaş ve ne kadar karatersiz olduğunu tek tek anlat. Sonra umurumda olmayacaksın.
Sizce bu kız kötülüğü haketmiyor mu?
Bence hakediyor, ama ben kötülük yapamıyorum... Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Tek isteğim arayıp her şeyi anlatması. Ardından sırtımı dönüp gideceğim. Doğru mu yapıyorum sizce de?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar