AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
162Cevap
en basitinden sevdiğim kişi beni sevmiyordu beni sevenide ben sevmiyordum
Malesef yaşadım hemde çok kötü bir şekilde o kadar pişmanım ki :( ama malesef son pişmanlık fayda etmiyor birinin sevgilisini elinden almıştım çok üzüldü kızcağız :( ve sonra bu benimde başıma geldicanımdan çok sevdiğim sevgilimi elimden aldılar iki yıldır acı çekiyorum :(
Yaşadım ve daha da fazlasını yaşadım son iki gündür her gün tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum ve hiçbir arkadaşım da yok bildiğin tamamen yalnız kaldım
Yaşadım ne ekersen onu biçersin diye boşa dememişler
Kesinlikle kimseyi haksız yere üzmem uzuyorsam o onu haketmistir bu yüzden Hayır :p
3 te 1 oranında yaşadım.
geri kalan 2 yi belki geri kalan ömrümde görürüm.
ewet yasadım bir kez degil hemde ama simdi olayı unuttum
Yaşadım:/ ilahi adalet heralde ya da ah etti bana
yaşamadan ölmeyeceğiz. ama evet çoğu kez yaşadım hem de. ilahi adaletin en güzel kısmı da bu zaten.
Kimseyi uzmedim ama elestirdigim kişinin durumuna dusmuslugum oldu
Yaşattığımdan daha fazlasını Ama kimseye yaşaması gerektiğinden daha fazlasını yaşatmadım
kodum mu otuttururum a ne dersin. hem cesaret hemde ozguven iceriyor ;)
pardon ya sayfa karisti sory. hay ben bu telin cok sory. yok say
evet yaşadım. Gönül işlerinde oldu birisini üzdüm sonra başkası da beni üzdü :D
Birini sevemedim başka biri de beni sevemedi ve sanırım durum eşitlendi :D
Evet.. Bunu çok kez farkettim ne zaman bir insanı incitsem üstünden çok zaman bile geçse aynı şeyi yaşadığımda yaşattığım şeyi anımsıyorum
Yaşamadım. Büyük konuşma diyenlere aldırma. Sal gitsin. Bunca zaman büyük konuştum, pişman değilim.
yaşadım ama başkasına yaşatmadım... vicdanım el vermiyo biliyorum çünkü canının nasıl yanacağını...
yaşadım tabii. Benim için başkasını bırakan başkası için beni bıraktı. aynısını yaşamış oldum
Eden bulur neticede bu yüzden çok dikkat ediyorum..
Yaşadım onun 1 ayı benim 4 seneme bedel oldu o ayrı...
Yaşadım. Birine yaşattığın acıyı yaşamadan ölmezsin
Sadece duygusal ilişkiler konusunda uzmusumdur onunda fazlasıyla karşılığını aldım :D
Kimseyi üzmemeye çalıştım hep... yine de üzülen varsa kendi karmasına baksın :)
Karımı aldattım ve o da beni boşayacak cezamı buluyorum...
İyi olmuş :))
Ben kimsenin canını yapmadım şimdiye kadar kimsede bana kötü bir şey yaşatmadı.
Birine böylesine derin bir bir üzüntü yapsattigimi düşünmüyorum ama bana yaşayanlar inşallah yasamistirlar
benim yaşattığım üzüntüyü herkes yaşıyor
onların yaşattığı üzüntüyü bende yaşıyorum..
sonuç aynı...
Kimseye bir kastım yok ama bana yapilan hersey onlarinda Basina geldi gordum bunu yani rabbim hickimsenin hicbir yaptigini yanina birakmiyor
Birine yaşattığın üzüntü, bir gün mutlaka sana geri dönüş yapıyor.
İnsan ölmeden mutlaka yaşıyor aynı acıyı bunun kaçışı yok...
Birine üzüntü yaşamamak için çaba gösteririm ama beni üzen bir çok insan yaşadı gördüm...
etme bulma dünyası ne ekersen onu biçersin bence böyle
E haliyle en azindan bir kere gelir herkesin basina bu.
Canı yanan sabretsin canı yakanda canının yanacağı günü beklesin
Birisini gerçekten üzdüğümü düşünüyorum o da şu an mutlu ben aynı yine ilahi adalet yok varsa da henüz görmedim beni üzenler üzülmedi henüz
Kendime yapılmasını istemedigim şeyi bir başkasına yapmadım
Birine yaşattığımdan daha fenasını yaşadım, etme bulma dünyası. Bir eden bin bulurmuş.
Hayır yasamadim çok şükür çünkü kimseyi o kadar uzmedim.
Yaşadım o da sadece bir Kişiyi kırmıştım o da çok uzun zaman önce olmuştu
birine yaşattığımı kendim yaşamam gibi bir durum olmadı da birinin bana yaşattığını en ağır şekilde ödettim bir tanesinin de p. tesi sırası geliyor
Yok olmadi. kimseyi kolay kolay uzmem ve buyuk kalp kırıkligi yasatmadim kimseye. ben yasadim o ayrı.
Kimseye haketmediğini yaşatmadım dolayısı ile bana geri dönüşü olmadı
Hep üzülen ben oldum umarım onlar yaşamıştır.. annemın ve sevenın ahı tutarmış
Yaşattığını yaşamadan ölmezsin yaşamayan da varsa yaşayacaktır elbet beklesin.
Evet yaşadım bire bire buda ilahi adalet oluyo eden bulur
Yaşattigini yaşamadan ölmezmişsin dogrudur yaşadim.
ney yaşadın
evet yaşadım ilahi adalet diyorum hak ettim yani kabulümdür bu dertlerde
Üzüntüleri hep ben yaşıyorum adalet sadece bana kayıtsız kalıyor galiba.
Olmadi kimseyi kirip uzmem beni uzenler tek tek yasadi ama gordum
26 yaşındayım, şu yaşıma kadar kimseyi gereksiz yere üzmedim, üzdüysem de özrümü dilemişimdir.
yasamadım cunku durduk yere kımseyı uzmedım, bana yasattıklarını yasattım sadece :)
Ben kimseyi üzmedim adamın dibi bir karakter yapisina sahibim
Annem babam disinda uzduysem de kabahatim yok
Umarim cocugum bana yasatmaz
Bunun disinda umarim ahimi alanlar aynen yasadigim aciyi yasarlar
Genelde uzuldum ama uzmedim karsi taraf bana yasattiklarinin aynisini yasadi iste bu ilahi adalet 😁😁
@JoSam canım siteye 4. kez döndüğüm icin yazAmiyorum sana :( bakabilir mısın?
isemeyerek olan bir üzüntü ve yasadim aynisini hemde iki katini :( cok aciymis
cogu kisi gercekten iki katini yasadigini soyluyorlar ah in ciktiginda..
Benim canimi yakan kisi yandi o halde !!
beni üzen kiside cekti bu trenin sonu yok ama gercekten kimsenin yanina kar kalmiyor
Kimseyi üzmedim bu hayatta bu yüzden bişi olmadı :)
5 sene önce kız arkadaşımdan ayrıldım. Sanırım bana beddua etti. 5 senedir hiç bir kızı sevemedim. Beğenemiyorum.
Birisi sevgilimi benden ayirmisti ben de baska bir kizi sevip sevgilisinden ayirdim. Tam tersi yani
Yaşadım hala da yaşıyorum ve gerçekten ne yaşattıysan yaşıyosun belki de daha kötüsünü çünkü sende pişmanlıkta ekleniyor buna
aynisini mi yasadiniz? Birde kac zaman icinde cikti?
Hikaye öyle yorucu ve kötü ki ben bunaldığım bir dönem herkesten sıkıldığım bir dönem kötü bir dönemdeyken başkası olmak istedim kendimden kalabalıktan sıyrılmak istedim ve çok büyük bir hata yaptım 3 ay biriyle konuştum çok sevdim sevdi hiç fotoğraf atmadım sonra bir anda başkasının fotoğrafını attım 2 hafta sonra gerçeği söyledim kendimi söyledim aynı şehirdeydik ama ben aylarca İstanbuldayım diye kandırdım onu affedicem her şeyi açıklama yap dedi ben de açıklamam yok neden yaptım neden kandırdım seni bilmiyorum ben çıkıyorum hayatından dedim ve hayatından çıktım o da bana teşekkür ederim bunlar için ben kimseye keşke demedim sen benim hayatımdan 3 ay çaldın artık kimseyi saf temiz ve düzgün sanmamayı öğrettin umarım sen de bundan sonra kimseyi kandırmazsın dedi ama hala beni twitterdan takip ediyordu sonra 1 ay geçti ben yapamıyorum açıklama yapcam neden yaptığımı anlatcam diye mesaj attım o da sana ayıracak vaktim yok benim dedi lütfen dinle dedim s*kimde değilsin vaktim yok dedi
kötüyüm dedim intihar et dedi sonra ben cevap bile vermedim. Aradan 1 ay geçtikten ben kendimi toparladıktan sonra bana yazdı bir şey sorcam dedi sor dedim bana ne anlatacaktın dedi ben de intihar et dediğin birine niye bunu soruyorsun dedim içtim dedi içtiysen yarın pişman olacağın şeyler yapma dedim içtiğimde pişman olmadığımı biliyorsun dedi şimdi anlat ayıkken dinlemek istemem heralde dedi anlattım ara beni dedi aradım normalce konuştu yüzüme vurdu yalanlarımı her şeyi güldü konuştu sonra ben uyuyorum iyi geceler dedi gidiş o gidiş. Aradan 13 gün geçti gururum yüzünden mesaj da atmıyorum aptallık yapıyorum aslında ben suçluyum ama o sözleri kaldıramıyorum böyle işte
ya
samak istediğim üzüntüyü yasatmadigim için henüz yasamadim