Merhaba arkadaşlar hiç başınızdan geçen trajikomik olayınız oldu mu?
Benim oldu kimseye anlatamıyorum utancıma benden 4 yaş küçük birinden dayak yedim
Merhaba arkadaşlar hiç başınızdan geçen trajikomik olayınız oldu mu?
Benim oldu kimseye anlatamıyorum utancıma benden 4 yaş küçük birinden dayak yedim
Benim konumumda birisi vardı aşkıma
Dedim bizim hesapta konuma yeni
Birisi geldi ben yazıcam dedim
Gittim yanına selam verdim banada
Selam verdi sonra anında bana
Sen konumda arıyordun sanırım dedi
Orada yerin dibine girmiştim çok
Utandım ama bozuntuya vermedim kıpkırmızı
Olsamda soğukkanlılığımı korudum hiç öyle
Yazdım nasılsın dedim iyiyim sen
Nasılsın dedi bende iyiyim dedim
Sonrasına getiremedim ben hiç konu
Açamam nasılsından sonra yazamıyorum daha
Mesajıma ❤ koydu bende 💙 koydum kötü
Duygum olmadığı için güvenilir bulduğum
İçin 💙 koydum yoksa hayatta koymam
Hiç kullanmadığım emoji koyardım sonrada
Aşkımın yanına gittim konuştum daha
Gelmez bitti gitti dedim konu
Kapandı aşkımda sen öyle san
Dedi bende inkar ettim her
Dediği çıkar gerçekten medyum ama
Buna ihtimal veremedim ve hayatımdan
Hiç bir kuldan korkmamıştım sanki
Kameradan izlendim alttarafı konumumuz da
Hesapta ben uyanır uyanmaz 1 saniye
Olmadan merhaba nasılsın yazdı bende
O sırada yüzümü yıkamıştım heykel
Gibi kaldım öylece çokta korktum
Şaşkın şaşkın telefon bildirimine baktım
Azıcık mesajlasmıstık aşkımda dalga geçti
Benle noldu he noldu dedi
Bende mal mal baktım ona
Çizik suratla ben mesajda ilk
Ben konusmak istemiyorum tek takılmayı
Seviyorum dedim hayır ben yinede
Yazıcam sen cevap ver verme
Günlerdir aylardır yazıcam her gün
Sana dedi ben baya korktum
Utandım hiçte inanmıyordum böyle bir şey
Yapacağına sevgisi geciciydi o an
Yazınca beni kendisine çekmekti biliyordum
Aktif oldugunda yazmazdı yazsa kısa
Keserdi reels izlerdi orada beni
Kendi cinsimden dişilerden yüz vermeyerek
Ağır takılarak etkileyeceğini sandı😅 aşkımla
Bu konuyu konuştum sorguladım aşkımda
Bana senin samimiyetinden etkilendi bende
Ben samimi değilimki kımseyle oda
Seni samimi buluyor dedi bende
Aşkıma ben çakma orsp olucam
Beni iyi izle dedim ne dedi
Ne yapacagımı bilmiyor şaşırdı gittim
Yanına yusufa ait değilmişim
Ben Cansulara semalara gidicem gruplarına gruplu Olucaz dedim gruplu seksmi
Sen nediyorsun siz ayrılmaz aşklarsınız
Ben birazdan cansuya semaya gruplarına gidicem
Sende gelicen mi ben gidiyorum cansuya semalara
Bak bak😂 Allâh Allah😂 yazdı yemedi yaa😖
Ama ilk başta yemişti ya yakalandım yerin dibine
Girdim utancımdan gebericektim öyle utandım
Geberiyordum ki anlatamam😖 sonra ben görüldü
Atmadan kaçtım ve yazdı haftalardır izliyorum seni ben senin içini biliyorum beni kandıramazsın
Dedi önceden ben sizin adresinizi buldum yanınıza gelicem bırakmıcam diyordu takıntı sevgisi geçti 1 saniye olmadan🤣 biliyordum ben kendimden soğutmakta nefret ettirmekte kaçırttmakta profösör ustasıyım 1 saniyemi almaz kendimden sogutmamı kaçırtmamı🤣😆
Aradan ay geçti aklıma geldikçe kahkaha atıyorum ve utancımdan yerin dibine giriyorum hele depresyon zamanımda aklıma gelmesini hiç istemiyorum ya depresyonlugum birşeyim kalmıyor zıplaya zıplaya kahkaha atıyorum bir tarafta utancımdan yerin dibine batıyorum kıvranıyorum saklanıyorum bu benim trajikomik olayım böyle en komik ve en büyük reziiliğimin anları oldu hayatımda hem bu kadar kahkaha atıp hemde bu kadar utanmamıstım ay yine hatırlamak istemiyorum yerin dibine giriyorum Allâh kahretmesin ben naptım öyle rezil rüsva olmustum aklıma geldikçe ayy ayyy diyorum yüzümü kapatıp ilk son trajikomik olayımdı🌙
Ilkokuldayken Bayağı yağmur yağmıştı Okulun bir köşesinde bir tane böyle bir küçük bir Gölet olmuştu taşıların üstüne ne gelip o Göleti izliyordum bir tane arkadaşım geldi kafamdan bir bastı böyle böyle Boynuma kadar suyun içine gömüldüm hiçbir şey yapamadım çünkü bayağı böyle donakalmıştım sonra kaçıp gitmiştir
Cevap
1Cevap
Evet tüm hayatım trajikomik
HahHshhzh olmaz olur mu yahu abime küçükken çok sataşmıştım kaşındım sonra kavga ederken ben bir şey fırlattım o da okul armasını yüzüme fırlatmasıyla burnum kan mısluğuna döndü sonra da kardeşim öleckmi diye ağlamıştı sjxnddjdjdjd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?