Gittiğim her yerde insanlar bana cephe alıyor suçlu ya da suçsuz... Peki neden?

Artık cidden sinirlerim bozuluyor bu duruma... Kendi kendime çok sordum neden diye? Ama cevap bulamıyorum! Nereye gitsem bana muhalefet oluyorlar. Bilhassa erkekler! Hep tersler bana karşı. Evet önceden lisede bir çok hatam oldu. Ağır hatalardı ama dersimi aldım. Ama tam yeni bir hayata başlayayım derken ve eski hayatımla bir alakam kalmamış derken iyice dibe battım. Tamamen yeni bir dershanede eskiyle hiç alakası olmayan bir yerde üniversiteye hazırlanıyorum istanbuldayım. Ancak benim en önemli özelliğim biraz farklı bir tarzımın olması. Mesela çok renkli şeyler giyerim. Bir şeyi beğenirsem asla beklemem paramı biriktirdiysem gider alırım. O yüzden zaten iddialı bir tarzla hep ön plana çıkarım hiç te gocunmam. Tavırlarım özgürce. Bu arada sanırım ben onlara göre biraz daha az sertim. ben bu sefer hiç bir hata yapmadım. Sessiz kaldım, yavaş yavaş ortama girmek istedim... Tam oh her şey iyi gidiyor derken bir anda bana cephe aldı herkes. Dayanamıyorum bildiğiniz işkence ediyorlar bana ya.Sanki beni kabullenemiyorlar aralarına. Hele içlerinden biri sürekli benimle uğraşmak istiyor. 3 gün sussa 4. Gün dayanamayıp tekrar başlıyor.
Gittiğim her yerde insanlar bana cephe alıyor suçlu ya da suçsuz... Peki neden?
Cevapla